• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
امیرحسین رفعتی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با آنا:

لزوم برخورد جدی با ظریف، در صورت عدم اثبات اتهام پولشویی

  • کد خبر : 10520
  • 11 آذر 1397 - 9:33
لزوم برخورد جدی با ظریف، در صورت عدم اثبات اتهام پولشویی

امیرحسین رفعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اتهام پولشویی به مخالفان طرح FATF توسط محمدجواد ظریف اظهار کرد: این اتهام‌ها بی‌سابقه نیست. در ماجرای برجام هم هرگاه انتقاد منطقی مطرح شد و دولتمردان نتوانستند پاسخ بدهند زبان به هتاکی گشودند و کاسبان تحریم، بی‌سوادان، بروید به […]

امیرحسین رفعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اتهام پولشویی به مخالفان طرح FATF توسط محمدجواد ظریف اظهار کرد: این اتهام‌ها بی‌سابقه نیست. در ماجرای برجام هم هرگاه انتقاد منطقی مطرح شد و دولتمردان نتوانستند پاسخ بدهند زبان به هتاکی گشودند و کاسبان تحریم، بی‌سوادان، بروید به جهنم، بی‌شناسنامه‌ها و … را به منتقدان نسبت دادند.
وی افزود: اکنون هم در ادامه ادبیات طلبکارانه گذشته، وزیر امور خارجه یک گام از هتاکی فراتر رفته و اتهام به مخالفان را در دستور کار قرار داده است.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با اشاره به ناکامی در برجام عنوان کرد: برجام که تعهد بین‌المللی بود و مسئولان دستگاه دیپلماسی نسبت به آینده درخشان و رفع مشکلات کشور با وجود آن تضمین دادند، دیدیم که چگونه نقض  و جوانمرگ شد و چه بلایی بر سر کشور آمد، برای طرح FATF وCFT  که رسماً آقای ظریف در مجلس گفت هیچ تضمینی نخواهد داد.
رفعتی تصریح کرد: ظریف می‌گوید طرح CFTتصویب شود تا دشمن بهانه‌ای نداشته باشد در حالی‌که این سخن خلاف مبانی شرعی، عقلی و منطقی است. به‌ویژه در برابر کسانی که سال‌های سال سابقه بدعهدی آنها اثبات شده است.
وی با تأکید بر ضرورت پیگیری ادعای وزیر امور خارجه از سوی قوه قضاییه افزود: از دستگاه قضایی انتظار می‌رود این موضوع مهم را پیگیری کند و مانند انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ نشود که ادعاهایی مطرح  و شبهاتی در ذهن مردم ایجاد شد اما بعد از آن هیچ پیگیری صورت نگرفت.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی(ره) خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه به‌راحتی ادعا می‌کند ۳۰ هزار میلیارد توسط یک نفر در کشور پولشویی شده و به مخالفان تهمت می‌زند، هیچ نامی هم نمی‌برد و در رسانه‌های جهان نیز از این ادعا سوءاستفاده می‌شود.
رفعتی اظهار کرد: جنبش دانشجویی وظیفه دارد در قبال این مسئله موضع فعال داشته باشد و از قوه قضاییه مطالبه کند که این موضوع را هرچه سریع‌تر پیگیری کند.
وی در پایان گفت: اگر ادعای ظریف درست باشد باید با متخلف طبق قانون برخورد شود و اگر خلاف واقع باشد لازم است برخورد جدی با وی صورت گرفته تا اینگونه برای نظام هزینه ایجاد نکند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.