• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

قانون هسته‌ای مجلس کمک به دولت است

  • کد خبر : 174
  • 09 تیر 1394 - 9:32
قانون هسته‌ای مجلس کمک به دولت است

میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به قانون مجلس در الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای اظهار داشت: روشنگری جریان دانشجویی و قانون هسته‌ای مجلس دست دولت و تیم مذاکره‌کننده را برای دفاع از حقوق مردم باز کرد. وی افزود: تیم مذاکره کننده با رعایت […]

میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به قانون مجلس در الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای اظهار داشت: روشنگری جریان دانشجویی و قانون هسته‌ای مجلس دست دولت و تیم مذاکره‌کننده را برای دفاع از حقوق مردم باز کرد.

وی افزود: تیم مذاکره کننده با رعایت خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای که توسط رهبری بیان شد و قانون هسته‌ای مجلس می‌تواند یک توافق خوب را رقم بزند. این موارد قدرت تیم مذاکره کننده را برای دفاع از حقوق ملت بالا برده است.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: خطایی که دولت از ابتدای مذاکرات تا کنون دنبال کرده و باید اصلاح شود، این است که همه چیز را پشت میز مذاکره و در دستان ظریف دیده است و از باقی ابزارها در مذاکرات استفاده نکرده است. یکی از این ابزارها جریان معترض و دغدغه‌مند دانشجویی است که بدنبال توافق خوب هستند.

دیانی با بیان اینکه دولت می‌تواند از مجلس برای دستیابی به یک توافق خوب کمک بگیرد، گفت: ما مشاهده می‌کنیم که طرف مقابل از تمام ابزارها برای امتیازگیری از ایران استفاده می‌کند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان با ابراز تأسف از اینکه دولت از تمام ظرفیت دیپلماسی کشور استفاده نمی‌کند، گفت: دولت راهکارهای جایگزین را بیان نکرده است تا طرف غربی و آمریکایی به این نتیجه برسد که جمهوری اسلامی برای حل مشکلات توافق را  تنها راه‌حل نمی‌داند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.