• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه به مناسبت روز قدس:

فلسطین از همان اول انقلاب مسئله اول ایران بوده و خواهد بود.

  • کد خبر : 13288
  • 17 اردیبهشت 1400 - 16:18
فلسطین از همان اول انقلاب مسئله اول ایران بوده و خواهد بود.
روز جهانی قدس یادگار ماندگار پیر خمین (ره) و سربازان امام راحل در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌باشد . با توطئه شوم انگلیس، امریکا و دیگر هم‌پیمانشان، زمینه‌ساز حضور صهیونیست‌ها و تحمیل غده سرطانی رژیم جعلی‌شان، علت اصلی شعله‌ور شدن آتش جنگ‌ها و درگیری‌ها و ناآرامی‌ها و بی‌ثباتی‌ها در منطقه شدند اما مردم مسلمان فلسطین در چندین دهه جنگ علیه رژیم غاصب صهیونیسم نشان دادند که مسلمانان هرگز میدان را فدای سازش نخواهند کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.» امام خمینی (ره)

روز جهانی قدس یادگار ماندگار پیر خمین (ره) و سربازان امام راحل در دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌باشد .
با توطئه شوم انگلیس، امریکا و دیگر هم‌پیمانشان، زمینه‌ساز حضور صهیونیست‌ها و تحمیل غده سرطانی رژیم جعلی‌شان، علت اصلی شعله‌ور شدن آتش جنگ‌ها و درگیری‌ها و ناآرامی‌ها و بی‌ثباتی‌ها در منطقه شدند اما مردم مسلمان فلسطین در چندین دهه جنگ علیه رژیم غاصب صهیونیسم نشان دادند که مسلمانان هرگز میدان را فدای سازش نخواهند کرد.

اسرائیل و آمریکا بدانند که فلسطین از همان اول انقلاب مسئله اول ایران بوده و خواهد بود و ملت این دو کشور مسلمان همواره با تأسی از یکدیگر هیچ موقع دست از آرمان‌های خود برنداشته و تا زمان آزادی بیت‌المقدس همواره همراه هم بوده و خواهند بود .

اسرائیل، امروزه بهتر و بیشتر از پیش می‌داند که، امنیتش به‌راحتی دچار تزلزل می‌شود چنانچه نابودی اسرائیل در ازای اراده جبهه مقاومت هست و در زمان و محل مناسب پاسخگوی کودک کشی‌ها و آزار و اذیت و بمباران نوار غزه خواهد بود .

اکنون شاهد صحنه‌های غم‌انگیز مقاومت جوانان و نوجوانان فلسطینی در برابر سربازان اسرائیلی قلب همگان را به درد آورده و خشم مردم را بیشتر می‌کند و مسلمانان باید تلاش خود را در جهت رهایی مردم فلسطین از نظام متکبر صهیونیستی به کار گیرند، چراکه آمریکا و اسرائیل همواره در پی تضعیف جبهه مقاومت و در نهایت نابودی آن است ، چنانچه بارها شاهد بودیم با اسم حقوق بشر و پیاده کردن نظامیان خود در منطقه و به شهادت رساندن مردم مظلوم باعث ایجاد نا آرامی شدند . و با گستاخی تمام فرماند سپاه قدس ایران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فرودگاه بغداد به موشک بستند . سرداری که کارنامه اش سرتاسر مبارزه با کفر و صهیونیسم بوده است.

اکنون راه مقابله با این گستاخی‌ها، بی شک تقویت جبهه مقاومت در جهت نابودی رژیم کفر می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.