• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
18
محقق؛مسئول واحد خواهران انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سمنان:

فعالیت جنبش دانشجویی در فضای مجازی باید با سواد رسانه‌ای باشد

  • کد خبر : 14716
  • 03 اسفند 1400 - 9:15
فعالیت جنبش دانشجویی در فضای مجازی باید با سواد رسانه‌ای باشد
یک فعال دانشجویی گفت: جنبش دانشجویی باید با دید انقلابی و با کسب سواد رسانه‌ای در فضای مجازی فعالیت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل،زینب محقق مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: استقلال و وابسته نبودن به کشورها، رفاه مردم در معیشت و صداقت مسئولین با مردم عدالت، استفاده از نیروی جوان ایرانی در پست‌ها و جایگاه مهم کشور و سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: جنبش دانشجویی باید با دیدگاه انقلابی و با کسب سواد رسانه‌ای در فضای مجازی فعالیت کنند که الان در واقع جنگ، جنگ نرم است و باید تلاش کرد در این فضاها اهداف و آرمان‌های انقلاب را برای مردم روشن ساخت و نگذاشت افکار بیگانه بر افکار عمومی جامعه اسلامی تأثیر بگذارد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جنبش دانشجویی باید در بین مردم حضور پیدا کنند و به فرمان رهبرانقلاب که جهاد تبیین است، عمل کند.

این فعال دانشجویی مهمترین چالش‌های گام دوم انقلاب را عدم شناخت درست گذشته، عدالت محقق نشده، عدم حمایت درست مردم از تولید ملی و مشکلات اقتصادی دانست و افزود: اعضای جنبش دانشجویی باید نسبت به تاریخ آگاهی کامل داشته باشند به خصوص تاریخ معاصر، آنگاه می توانند پاسخ محکم به ادعای پوچ دشمنان دهند و با مردم درباره گذشته و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به درستی گفت وگو کنند.

محقق در پایان تاکید کرد: جنبش دانشجویی باید به دنبال شفافیت مسئولین باشد و انتقال درست و بجا از فعالیت‌های نادرست آن‌ها داشته باشد در کل باید از مسئولین برای بهبود تولید ملی، تولید کالاهای باکیفیت و همچنین کمک به اقتصاد جوانان و … مطالبه داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=14716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.