• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

فریدون پرونده‌ی ایثارگری ندارد، چطور از سهمیه ایثارگران استفاده کرده است؟

  • کد خبر : 3611
  • 09 شهریور 1395 - 18:05
فریدون پرونده‌ی ایثارگری ندارد، چطور از سهمیه ایثارگران استفاده کرده است؟

متن کامل این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم همان طور که مستحضرید چندی پیش اساتید محترم و هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران، در بیانیه‌ای مدعی شدند که برادر شما، بصورت غیرقانونی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده […]

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

همان طور که مستحضرید چندی پیش اساتید محترم و هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران، در بیانیه‌ای مدعی شدند که برادر شما، بصورت غیرقانونی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده است و به دلیل غیرعادلانه بودن این اتفاق، واکنش‌های زیادی به این موضوع  نشان داده شد.

از این رو انتظار می‌رفت که به سرعت به این مسئله واکنش نشان دهید و موضوع  را برای اذهان عمومی روشن سازید؛ ولی این کار از سوی حضرتعالی انجام نشد و همین موضوع باعث شد که در فاصله کوتاهی، تحصیل شبهه انگیز آقای فریدون در دانشگاه شهید بهشتی، برای افکار عمومی تبدیل به یک چالش فراگیر شود.

در ادامه‌ی این ماجرا، سازمان سنجش و آموزش کشور مدعی شد که برادر جنابعالی ازسهمیه ایثار‌گری استفاده کرده است. ولی پس از مدت کوتاهی مشاور رئیس دانشگاه شهید بهشتی تهران در امور ایثارگران مدعی شد که «جناب آقای فریدون، اصلا پرونده‌ی ایثارگری ندارد و در این صورت چطور ممکن است از سهمیه ایثارگری استفاده کرده باشند»؟!

ادعای مشاور رئیس دانشگاه شهید بهشتی در امور ایثارگران سوال‌های زیادی را در ذهن مردم، بخصوص دانشجویان ایجادکرد.

حال بعد از همه‌ی این اتفاقات، ما بعنوان یک جریان دانشجویی مسلمان، وظیفه خود دانستیم که از حضرتعالی درخواست کنیم که در مورد اتفاقات مذکور، برای افکار عمومی و بخصوص دانشجویان کشور، شفاف سازی را مد نظر قرار دهید.

همانطور که استحضار دارید، حکومت اسلامی یک موهبت الهی است و به عنوان امانتی سنگین در این برهه‌ی حساس از تاریخ انقلاب اسلامی به دستان شما سپرده شده است و به همین دلیل، انتظاری که از شما وجود دارد این است که عملکردتان در طراز اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

امروز توقع دانشجویان از حضرتعالی این است که یا با ارائه ی سند و مدرک، برادرتان را از این اتهام مبرا کنید و یا بعنوان یک حاکم اسلامی متعهد به اصول اسلام، رفتاری علوی از خود نشان داده و رفتار حضرت امیرالمومنین علی(ع) با برادرش عقیل را سرلوحه ی کار خود قرار دهید.

امروز، تمام نگرانی ما این است که مبادا ماجراهای تلخی که در دولت‌های قبلی اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. برایمان فرقی ندارد که فساد و رانت در کدام دولت اتفاق بیافتد.

علی ای حال، از شما بعنوان کسی که چندی پیش، با مطرح کردن مسئله ی بورسیه های غیرقانونی که در دولت قبل ۱۱۰۰بورسیه ی غیر قانونی به افراد خاصی داده شده است، اذهان عمومی را متوجه آن  کردید، انتظار می‌رود که در مورد مسائل مطرح شده در مورد برادرتان، به گونه‌ای رفتار نکنید که این شائبه به اذهان عمومی متبادر گردد که شما از اعتماد عمومی که نسبت به شما ایجاد شده است، درحال سوء استفاده هستید. بورسیه وما ادراک ما ا لبورسیه  را در مورد برادرتان شفاف سازی کنید.

امروز نگرانی ما این است که رانت‌ها، دروغ‌ها و فساد‌های جناب آقای حسین فریدون که از سوی مقامات رسمی قوای مقننه وقضاییه به جایی برسد که شاهد تکرار رابطه ی مشایی-احمدی نژاد در دولت منتسب به حضرتعالی نیز باشیم.

یقینا یکی از دلایلی که اقبال مردم را در انتخابات سال۹۲ متوجه حضرتعالی کرد، انتقاداتی بود که نسبت به دولت قبل داشتید، ولی حالا شاهد تکرار بسیاری از اتفاقات بدی هستیم که در دولت قبل اتفاق افتاده بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامی داشجویان دانشگاه خوارزمی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی رفسنجان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان پیام نور مرکز اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان علوم و فنون دریائی خرمشهر

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ازاد ایذه

انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی بابل

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل صنعتی شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان رازی کرمانشاه

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.