• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
فیروزی مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان امروز در نشست خبری شانزدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاداکبر:

عمق استراتژیک محور مقاومت در دل‌های مستضعفان جهان است/ جمهوری اسلامی به دنبال هژمونی منطقه نیست

  • کد خبر : 8428
  • 03 بهمن 1396 - 18:45
عمق استراتژیک محور مقاومت در دل‌های مستضعفان جهان است/ جمهوری اسلامی به دنبال هژمونی منطقه نیست

فیروزی مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان امروز در نشست خبری شانزدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی این اتحادیه گفت: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش سرعت تحولات در منطقه هستیم و امروز نگاه ملت‌های مختلف به خاورمیانه و کشور‌های محور مقاومت منعطف شده است.   وی با بیان این که امروز محور مقاومت در سطح […]

فیروزی مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان امروز در نشست خبری شانزدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی این اتحادیه گفت: در ماه‌های اخیر شاهد افزایش سرعت تحولات در منطقه هستیم و امروز نگاه ملت‌های مختلف به خاورمیانه و کشور‌های محور مقاومت منعطف شده است.

 

وی با بیان این که امروز محور مقاومت در سطح جهان مطرح شده و عمق استراتژیک آن نه در سیاست بلکه در دل‌های مستضعفان جهان است افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال هژمونی در منطقه نبوده، ولی با سعه صدر، صلابت و فکر در منطقه بیش از هر زمان دیگری به یکی از مهم‌ترین کشور‌های منطقه و جهان تبدیل شده است .

 

 

مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان با بیان این که ایرانی یکی از مهم‌ترین محور‌های تحول در منطقه است افزود: امروز کشور‌هایی که دایه دار مبارزه با تروریست هستند اذعان دارند که نقش ایران در مبارزه با تروریست نقش انکار ناپذیری است و این ایفای نقش باعث پایان یافتن بسیاری از منازعات منطقه‌ای شده است.

 

فیروزی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود تشکل‌های دانشجویی به مسائل بین الملل افزود: در همین راستا همزمان با برگزاری شانزدهمین اردوی تشکیلاتی آموزشی اتحادیه انجمن دانشجویان مستقل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ۱۱ بهمن ماه با سخنرانی دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد و آیت الله اراکی دبیر کل مجمع تقلید مذاهب در تالار قدس حرم رضوی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که این کنفرانس با رویکرد علمی برگزار می‌شود وبه دنبال برگزاری یک کنفرانس نمایشی نیستیم تصریح کرد: با توجه به انتشار فراخوان مقاله این کنفرانس تا کنون مقالاتی از سراسر جهان اسلام و از دانشگاه کوفه تا دانشگاه اللبنانیه لبنان و همچنین کشور‌های اروپایی و کشورمان به زبان‌های عربی، فارسی و انگلیسی به دست ما رسیده است.

 

مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان تصریح کرد: مقالات دریافتی در قالب ویژه نامه کاغذی چاپ می‌شوند همپنین صاحبان سه اثر برتر همزمان با برگزاری کنفرانس معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

فیروزی با بیان این که حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید مقام معظم رهبری است و هر انسان آزاده‌ای می‌داند که دفاع از فلسطین اولویت هر مسلمانی است تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس پرچم دار دفاع از آرمان فلسطین است و ما نیز از این آرمان دفاع می‌کنیم.

 

وی گفت: اکنون در آستانه انتفاضه سوم مردم مظلوم فلسطین هستیم، اما این انتفاضه از سوی رسانه‌های غربی بایکد شده است با این وجود جنبش دانشجویی همزمان با برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین علم دفاع از این انتفاضه را برمی دارد.

 

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری این کنفرانس از نمایندگان کشور‌های محور مقاومت نیز دعوت به عمل آمده است به هر حال امیدواریم که خروجی این کنفرانس این باشد که صدای انتفاضه سوم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

 

فیروزی افزود: مردم مظلوم فلسطین باید بدانند که شعار نه غزه و نه لبنان شعار عده‌ای اغتشاشگر است و شعار ملت ایران محسوب نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.