• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

عقل سلیم اجازه نمی‌دهد به بیماری روانی چون آمریکا اعتماد کنیم

  • کد خبر : 4194
  • 09 آبان 1395 - 11:14
عقل سلیم اجازه نمی‌دهد به بیماری روانی چون آمریکا اعتماد کنیم

داوودی، عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: متاسفانه در آستانه روز تسخیر لانه جاسوسی، زمزمه هایی شنیده می شود که برخی بی خردان می گویند امریکا دیگر امریکای سابق نیست و با ما نبرد نمی کند؛ پس باید ارتباط را درست کنیم. این حرف را […]

داوودی، عضو سابق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: متاسفانه در آستانه روز تسخیر لانه جاسوسی، زمزمه هایی شنیده می شود که برخی بی خردان می گویند امریکا دیگر امریکای سابق نیست و با ما نبرد نمی کند؛ پس باید ارتباط را درست کنیم. این حرف را از کجا می گویید؟ اصلا شما فکر هم می کنید!؟
وی فزود: علمای علم اخلاق می گویند اگر مرضی در شخصی ایجاد شده باشد مثلا سی سال دروغ گویی کرده باشد، دقیقا باید سی سال دروغ گویی را کنار گذاشته و راست بگوید تا آن صفت دروغ راسخ شده در نفس او، زایل شود؛ در مقیاس یک ملت هم همین است.
عضو شورا مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: امریکا بیش از سه دهه جوانان و ملت ما را کشته و علیه ما دست به عملیات های جاسوسی و تروریستی زده و دانشمندان ما را شهید کرده است. اقلش این است که باید سه دهه اعتمادسازی کند، جنایت نکند و جبران کند تا ما احتمال بدهیم که خوی استکباری را کنار گذاشته است.
وی در پایان به لزوم بررسی چرایی استکبارستیزی در دانشگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه های ما باید بررسی کنند تا ببینند ستیز ما با استکبار به چه معناست؟ این استکبارستیزی از آن جنس است که مرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم فرمود: ما به جنگ بر نخواسته ایم، بلکه به مقابله با جنگ بر خواسته ایم. ما هم به ستیز اولیه بر نخواستیم، بلکه به ستیز با ستیزه جویی های امریکا بر خواسته ایم. جنگ ما جنگ با امریکا نیست؛ ما با جنگ امریکا در نبرد هستیم. لذا این نبرد تنها زمانی متوقف می شود که امریکا نبردش را با مردم ما کنار بگذارد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.