• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مظاهری در گفت‌وگو با فارس:

عدم پخش زنده مناظرات اوج بی صداقتی و دهن کجی به مردم است/ توجه دولت به مردم در رفتارهای پوپولیستی خلاصه می‌شود

  • کد خبر : 6063
  • 01 اردیبهشت 1396 - 13:00
عدم پخش زنده مناظرات اوج بی صداقتی و دهن کجی به مردم است/ توجه دولت به مردم در رفتارهای پوپولیستی خلاصه می‌شود

ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به کارنامه ضعیف دولت یازدهم گفت: کارنامه دولت یازدهم در حوزه مدیریت بحران، مانند بسیاری از حوزه‌های دیگر مدیریت، کارنامه بسیار ضعیفی است و هیچ یک از بحران‌هایی که در دولت روحانی به وجود آمده به خوبی […]

ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به کارنامه ضعیف دولت یازدهم گفت: کارنامه دولت یازدهم در حوزه مدیریت بحران، مانند بسیاری از حوزه‌های دیگر مدیریت، کارنامه بسیار ضعیفی است و هیچ یک از بحران‌هایی که در دولت روحانی به وجود آمده به خوبی مدیریت نشده است.

وی ادامه داد: در طول چهارسال گذشته چندین اتفاق مختلف طبیعی و غیر طبیعی رخ داد که رسیدگی ضعیف مسئولین دولتی باعث رنج و تلخی کام مردم شد، در واقع مردم در هیچ یک از حوادث سال‌های گذشته حضور دولت را در کنار خود حس نکردند.

مظاهری گفت: حادثه قطار در سمنان، مشکلات خوزستان، سیل در جنوب کشور، بارندگی‌ها و سیلاب‌های ‌اخیر شمال غرب و غرب کشور، از جمله اتفاقات تلخی است که اثری از مدیریت بحران در آنها دیده نمی‌شود و مردم با مساعدت نهادهای غیر دولتی، ایام سخت خود را سپری کردند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: در حادثه اخیر، درگیری‌های تبلیغاتی، سفرهای انتخاباتی و افتتاح‌هایی که امروز به سوژه اول فکاهی‌ها و لطیفه های مردم بدل گشته، در کم کاری دولت بی تاثیر نبود و ناگفته پیداست دولت در این ایام هم مثل همه چهار سال گذشته دچار اشتباهات محاسباتی است.

وی تاکید کرد: متاسفانه هنوز هم دولت از اقدامات نمادین و نمایشی دست برنداشته و بی توجه به اوضاع و احوال مردم در پی جمع آوری رای از دست رفته خود است، حال آنکه مردم اولویت‌های دولت یازدهم را به خوبی درک کرده‌اند و دریافته اند توجه دولت به مردم صرفا در رفتارهای پوپولیستی خلاصه می‌شود.

مظاهری در ادامه با اشاره به عدم پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی به صورت زنده از تلویزیون اضافه کرد: پخش اینگونه مناظرات به بهانه مصلحت اندیشی‌های غیرواقع یا به مقاصدسیاسی و حزبی است.

وی گفت: پخش غیر زنده مناظرات اوج بی صداقتی ودهن کجی به مردم شریف ایران است. اینکه چه دلایلی باعث این تصمیم گیری شده باید تشریح شود.

وی اظهار کرد: انگشت اتهام در این موضوع به سمت دولت خواهد بود چرا که پخش اینگونه بیش از هر کدام از کاندیدها در شرایط فعلی به نفع دولت حاضر است. اقدامات و اتفاقات اخیر نگرانی دولت را از تصور و نگاه مردم نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.