• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

عدم برخورد در ماجرای حقوق های نجومی مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین می کند/برای مردم “تبعیض” از “تحریم”دردناک تر است.

  • کد خبر : 3117
  • 10 تیر 1395 - 17:18
عدم برخورد در ماجرای حقوق های نجومی مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین می کند/برای مردم “تبعیض” از “تحریم”دردناک تر است.

  میکائیل دیانی قائم‌مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ماجرای انتشار فیش‌های نجومی مدیران، گفت: فیش‌های حقوقی نجومی اگرچه امروز بر ملا شده و حیثیت دولتی که با اداعای رفع تحریم روی کار آمده و امروز نماد تبعیض است را به چالش کشیده […]

 

میکائیل دیانی قائم‌مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ماجرای انتشار فیش‌های نجومی مدیران، گفت: فیش‌های حقوقی نجومی اگرچه امروز بر ملا شده و حیثیت دولتی که با اداعای رفع تحریم روی کار آمده و امروز نماد تبعیض است را به چالش کشیده اما به نظر ما ماجرا به این فیش‌های حقوقی ختم نمی‌شود.

وی افزود: مسیری که نگاه توسعه طلب بدون عدالت دنبال می‌کند، همه مظاهر اشرافی گری را با خود می‌آورد، همان نگاهی که دستور مانور تجمل را برای مسئولین دولتی از تریبون نماز جمعه می‌دهد، بر ماشین شاسی بلند سوار می‌شود و بین کارگران زجر کشیده حرکت می‌کند، همان نگاه برای خود این حق را قائل است که فیش حقوقی چند ده میلیونی و پاداش چند صد میلیونی رد کند!

دیانی یادآور شد: مسئله از انتخاب یک مسیر غلط است، مسیری که انحراف در ارزش‌ها در آن بی برو برگرد اتفاق می‌افتد و نتیجه‌ای جز مرگ اعتماد اجتماعی و ضایعه به اسلام ندارد.

قائم‌مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: مسئولین در سه قوه باید به سخنان امام(ره) در اوایل دهه شصت دقت کنند که فرمودند آن روزی که تکبر و خودستایی و دنیاپرستی و اشرافی گری و… غالب شود، فاتحه شان خوانده است و با این کار فاتحه جمهوری اسلامی را می‌خوانند.

وی تصریح کرد: اگر این مسیر ادامه پیدا کند روحانی نه‌تنها مردم را نسبت به‌خود و دولت بلکه به جمهوری اسلامی بدبین می‌کند. به همین دلیل نیاز است به صورت جدی این مسیر تغییر کند.

دیانی اظهار داشت: نکته بسیار مهم که دولت به‌واسطه همان نگاه «توسعه‌طلب بدون عدالت»اش از فهم آن عاجز مانده، این است که برای مردم «تبعیض» از «تحریم» دردناک‌تر است و وقتی دولتی که با وعده «رفع تحریم» روی کار می‌آید، نه تنها تحریم را مرتفع نمی‌کند بلکه نمونه تمام عیار ایجاد تبعیض می‌شود، در نظرگاه مردم سقوط می‌کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.