• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
32
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در پی وحدت کلمه،تجمعات و راهپیمایی های چند روز اخیر و اعلام برائت مردم انقلابی سراسر ایران از ساختار شکنان و اغتشاشگران و تجدید بیعت با امام امت و نظام اسلامی:

صدای نارضایتی های عادی مردم-بدون اغراق و سانسور-باید از رسانه های ملی بازگو شود.

  • کد خبر : 8311
  • 16 دی 1396 - 15:20
صدای نارضایتی های عادی مردم-بدون اغراق و سانسور-باید از رسانه های ملی بازگو شود.

  بسم الله الرحمن الرحیم و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا و همگی به ریسمان الهی(قرآن،اسلام،و هرآنچه وحدت آفرین است.)چنگ زنید و پراکنده نشوید. سوره ی آل عمران-۱۰۳ ملت انقلابی ایران با اجتماعات عظیم خود در دو سه روز اخیر در اکثریت به اتفاق شهرستانها و مراکز استانها و با برگزاری راهپیمایی و […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم
و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا
و همگی به ریسمان الهی(قرآن،اسلام،و هرآنچه وحدت آفرین است.)چنگ زنید و پراکنده نشوید.

سوره ی آل عمران-۱۰۳

ملت انقلابی ایران با اجتماعات عظیم خود در دو سه روز اخیر در اکثریت به اتفاق شهرستانها و مراکز استانها و با برگزاری راهپیمایی و رساندن صدای خود به گوش دشمنان و بدخواهان نظام،شکوه وحدت ملت ایران و انزجار از آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی را اعلام کردند و بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره)،انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تاثیری بر عزم ملت با بصیرت ایران در دفاع از آرمان انقلاب اسلامی و ولی فقیه نخواهد داشت.
اما پس از تشکر ویژه از آحاد ملت انقلابی و مومن،ذکر چند نکته ضروری است:
تغییر مسیر اعتراضات اخیر برخی از هموطنان توسط سوء استفاده گران،نباید سبب فراموشی خواست و مطالبه ی حقیقی مردم و علت تجمعات اولیه ی آنان گردد. اعتراض به روش قانونی دربرابر مشکلات اجتماعی-اقتصادی موجود،حق طبیعی مردم بوده و مسئولان و صاحب منصبان و نمایندگان مردم در هر سه قوه ی مجریه،قضاییه و مقننه باید در برابر نیازها و معضلات جامعه پاسخگو باشند،مشکلات و کمبودها را ریشه یابی کرده و با تمام توان و در حداقل زمان به دنبال راه چاره و بهبود شرایط باشند.
صدای نارضایتی های عادی مردم-بدون اغراق و سانسور-باید از رسانه های ملی بازگو شود.مردم باید احساس کنند مورد توجه قرار گرفته و صدایشان در صدا و سیما و رسانه های ملی شنیده میشود،نه رسانه های دشمن. زیرا اگر اتفاقات را آنگونه که هست پوشش ندهیم و جامعه را از پیش آمدهای اجتماعی آگاه نسازیم،آن زمان مردم برای پیگیری اخبار اتفاقات و چگونگی روند پیشرفت مطالباتشان به سراغ رسانه های دروغ پرداز و معاند خواهند رفت و این زمینه ساز بی اعتمادی مستمر شده و خود آسیبی بزرگ خواهد بود.
بدون شک رسیدگی به وضع اقشار ضعیف و دهک های پایین درآمدی و عموم نیازمندان جامعه در حالت مطلوب و درجه ی اول وظیفه ی مسئولین است،اما در کنار این موضوع همه ی مردم نوع دوست جامعه برای پیگیری حقوق خود و هم میهنانشان تا احقاق حق مسئولند. باید با افزایش همگرایی اجتماعی و نوع دوستی،تلاش برای ایجاد سازمانهای مردم نهاد و تاسیس سندیکاهای کارگری از تضییع حقوق قشر زحمتکش،کارگران و افراد کم بضاعت جلوگیری شود.به اعتراضات این گروه از افراد جامعه احترام گذاشته و برای آن چهارچوب قانونی-بدون افراط و تفریط-تعریف گردد.
از آنجا که حساب معترضین از اغتشاشگران و تخریب گران اموال عمومی جداست،ضمن درخواست مدارا و رسیدگی به خواست گروه اول،از نیروی انتظامی،قوه ی قضاییه و تمامی نهادهای مربوطه درخواست میکنیم،با اخلالگران،مزدوران و معاندین نظام اسلامی با اشد مجازات برخورد شود،باشد که مایه ی عبرت گردند و بار دیگر به خود اجازه ی تعدی به امنیت و جان و مال مردم و جامعه را ندهند.
راه حل مشکلات پیش آمده اخیر به خصوص در بحث های اقتصادی را از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)در یکی از سخنرانی های اخیرشان استخراج میکنیم:
-ویژگی کسانی که کار دشمن را در داخل کشور انجام میدهند این است که بجای اینکه پاسخگویی کنند،نقش مدعی را ایفا میکنند!
-نمیشود که یک انسان یک دهه همه کاره ی کشور باشد،بعد یک دهه تبدیل شود به مخالف خوان کشور،بلکه باید پاسخگو باشد.
-راهکار مقابله با دشمن این است که اقتصادمان را اقتصاد مقاومتی کنیم. اقتصاد مقاومتی را مسئولان محترم جدی بگیرند،به زبان اکتفا نکنند.ادارات دولتی محصول داخلی را بر محصول خارجی مشابه ترجیح ندهند. اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه نمیسازد،باید تولید داخلی را قوی کنیم،مردم به تولیدات داخلی اقبال کنند…

-انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان حمایت قاطع خود را از تمامی مردم شریف و نهادهای انقلابی و قانون مدار در راستای نیل به حقوق شهروندی-اجتماعی برای عموم مردم و درجهت پیشرفت جامعه ی اسلامی در تمامی ابعاد اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و سیاسی اعلام میدارد.باشد که قدمی در راستای ظهور یگانه منجی عالم بشریت(عج) برداشته شود.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.