وی افزود: دلیل عدم تاثیر برجام در بطن جامعه هم انتظار گل و بلبل اقتصادی بدون برنامه  است لذا مشخص نیست که کلاغ اقتصادی چه زمانی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه جامع هرمزگان اظهار کرد: دولت برنامه اقتصادی  جز وام ۲۵  میلیون تومانی خرید خودرو نداشته است که این برنامه به هیچ وجه دغدغه اصلی مردم نبوده است.

رئیسی تصریح کرد: اصولا گره زدن همه برنامه ها به مذاکره در برهه زمانی هرچه پیش رود باعث دلسردی مردم می شود چون دولت های طرف مذاکره در وضعیت اقتصادی نابه سامانی به سر می برند و مذاکره با ایران را بعنوان گشایش درهای اقتصادی کشور خود می دانند.

وی افزود: قابل پیش بینی است که این اتفاقات در انتخابات ۹۶ تاثیرات گذار است و آقای روحانی، با چالش سقوط آزاد همراه می شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه جامع هرمزگان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی با برگزاری همایش ها قابل حل نیست، بیان کرد: دکتر روحانی در کتاب امنیت ملی خود مبنای اقتصاد کشور را اقتصاد نئوکینزی بنا نهاده اند وقتی این اقتصاد در آمریکا که مهد تولدش می باشد در حال فروپاشی است حال این کابینه دولت که اکثرا هم به دنبال تکنو کرات  می باشند در پی ترکیب این دو مقوله متضاد هستند.

رئیسی گفت: بکارگیری تناقضات در سیاست های اقتصادی و با بیان برگزاری همایش ها و جلسات مختلف پیرامون اقتصاد مقاومتی بدون اجرایی شدن آن باعث ناکارآمدی اقتصاد مقاومتی می شود لذا دولت ابتدا باید موضع خود را مشخص کند که راه مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی یا اقتصاد نئوکینزی است، که در غیر این صورت  تلاش قابل توجهی انجام نمی پذیرد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد خرید ایرباس ها نمونه ای از قراردادهایی است که ایران را به خرید کننده بی هنر تبدیل کرده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در این برهه زمانی دغدغه عامه مردم مسافرت با هواپیما نبوده بلکه اشتغال از مسائل مهم است لذا این گونه قراردادها  دغدغه اصلی کشور نیست.

 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه در زمینه های بسیاری از مسائل هسته ای کوتاه آمده ایم، خاطر نشان کرد: دولت درصدد است که همه مشکلات را با خرید بدون وارد کردن فناوری برطرف نماید لذا اگر دولت بخواهد این سیاست  را پیش ببرد کشور عملا دچار فلج اقتصادی خواهد شد.