• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
"اسکات ویتکوویچ" در نشست اتحادیه مستقل:

شکست داعش نباید ما را از فعالیت اسلام آمریکایی غافل کند

  • کد خبر : 7583
  • 09 آذر 1396 - 17:00
شکست داعش نباید ما را از فعالیت اسلام آمریکایی غافل کند

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ دومین شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از صبح امروز با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای دفاتر این اتحادیه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد. بنابراین گزارش، افتتاحیه دومین نشست شورا ی عمومی اتحادیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با برگزاری نشست بین‌الملل و همراه بود و […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ دومین شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از صبح امروز با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای دفاتر این اتحادیه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد.

بنابراین گزارش، افتتاحیه دومین نشست شورا ی عمومی اتحادیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با برگزاری نشست بین‌الملل و همراه بود و « علی اسکات ویتکوویچ» تحلیلگر آمریکایی ازکشور جمهوری چک و دانش آموخته دانشگاه هاروارد آمریکا در خصوص شکست داعش و دنیای پس از داعش به تحلیل و سخنرانی پرداخت.

«علی اسکات» که پس از ملحق شدن به دین اسلام توسط پلیس امنیت آمریکا دستگیر و هفت سال و نیم در زندان حبس و پس ازمدت‌ها به ایران آمده بود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تاکید کردند، «این پیروزی برای اسلام نیست بلکه برای تمام بشر است»،گفت: وقتی می‌گوییم داعش تمام می‌شود، همه چیز تمام می‌شود، ولی کشورهایی که از داعش حکایت مالی می‌کردند ساکت نمی‌نشینند و در واقع شکست داعش فصلی از یک جنگ بزرگتر است و این محور آمریکایی تلاش می‌کند این جنگ را ادامه دهد.

این تحلیلگر آمریکایی ادامه داد: امروز اسلام صهیونیستی آمریکایی در برابر اسلام واقعی قرار دارد، زمانی که اسرائیل و آمریکا برای نابودی یک کشور موفق نمی‌شوند؛ سعی می‌کنند آن را قسمت قسمت و جدا کنند تا بتوانند درگیری‌های داخلی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که در سوریه انجام دادند، مردم را تکه تکه و درگیر امور و جنگ‌های داخلی کردند در واقع شکستی که سردار سلیمانی به داعش وارد کرد، نباید ما را از اسلام آمریکایی که حتی درایران هم طرفدار دارد، غافل کند، باید ببینیم نقش ما چیست؟ به عنوان یک خبرنگار یک تاجر و…در مسیری برویم که منافع اسلام و انقلاب اسلامی را تامین کنیم.

وی با بیان ذکر اینکه شاید برای شما مطرح شده که من این اطلاعات را از کجا آورده ام؟ گفت: من با توجه به این که در امریکا زندگی می‌کردم برایم یک زمانی سوال پیش آمد که چرا سیاست آمریکا بر روی کشتار مسلمانان و استفاده از منابع آنان است و زمانی که روی این مسائل تحقیق می‌کردم پلیس آمریکا هفت سال و نیم مرا در زندان حبس کرد.

در ادامه این سخنرانی با برقراری ارتباط اسکایپ با سه تحلیل گرو استاد دانشگاه  آمریکایی وسوئدی پرسش پاسخ‌هایی بین آنها و دانشجویان در خصوص موضوع جهان پسا داعش صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.