• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
در ارتباط با مناظره اخیر برگزار شده در دانشگاه قم و توهین به ساحت شهدای مدافع حرم انجمن اسلامی دانشجویان بیانیه ای صادر کرده است که متن آن به شرح زیر می باشد :

شهدای مدافع حرم ضامن حیات جمهوری اسلامی اند!

  • کد خبر : 8078
  • 07 دی 1396 - 1:16
شهدای مدافع حرم ضامن حیات جمهوری اسلامی اند!

بسم الله الرحمن الرحیم ” صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لا یَرجعون “ بی شک اهمیت رشادت ها و فداکاری های شهدای مظلوم مدافع حرم چون شهید حججی عزیز که کیلومترها دور از خاک وطن در آن سرزمین پرالتهاب همچون اربابشان اباعبدالله(ع) با لب های تشنه و جانی خسته اما نگاهی دشمن هراسانه ، غریبانه به […]

بسم الله الرحمن الرحیم

” صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لا یَرجعون “

بی شک اهمیت رشادت ها و فداکاری های شهدای مظلوم مدافع حرم چون شهید حججی عزیز که کیلومترها دور از خاک وطن در آن سرزمین پرالتهاب همچون اربابشان اباعبدالله(ع) با لب های تشنه و جانی خسته اما نگاهی دشمن هراسانه ، غریبانه به خاک افتادند تاحتی پای یک حرامی به خاک ایران بازنشود ، برهمگان واضح و مبرهن است.

ملت با بصیرت ایران می دانند که اگر نبود فرماندهی سپهد قاسم سلیمانی و رشادت های جان برکفان عرصه نبرد ، پای داعش خبیث و حامیان کثیف آن ازجمله اسرائیل معلون و منفور به ایران اسلامی باز می شد چرا که هدف اصلی از تشکیل این  گروهک ، ساقط کردن سردمدار و مبدأ انقلاب اسلامی در منطقه یعنی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اما در این میان هستند خودباختگان وطن فروشی که کوچک ترین تحلیل و بینشی به مسائل جهان و منطقه ندارند چرا که تنگ نظری و اذهان دگم و پوسیده شان اجازه آینده نگری به آن ها نمی دهد و با کوته بینی به گفته رهبرمعظم انقلاب درست همان کار دشمن را ادامه می دهند و شهدای حرم را به ایران و ایرانی مربوط نمیدانند و آن ها را صرفا متعلق به مردم سوریه و عراق تلقی می کنند.

غرب زدگانی که هیچ در چنته ندارند و فقط همصدا با دشمنان قسم خورده این ملت سعی در انحراف افکارعمومی و کم کردن

ارزش مدافعان ایران و اسلام در نظر مردم داشته اند.

استاد دانشگاهی که بدون هیچ فکر و نظریه مستقل و با ذهنی از افکار سراسر غرب پرستانه و مضحک ، بر کرسی دانشگاه جمهوری اسلامی می نشیند و نظام جمهوری اسلامی را با اتهامات واهی پیش پا افتاده ای که بارها پاسخ های قاطعانه آنها را شنیده است ، متهم میکند و افرادی که جاهلانه و از روی سبک سری این سخنان را تایید میکردند آیا تا به حال نیندیشیده اند که اگر امروز فرصت صحبت کردن میابند و به راحتی در دانشگاه حضور میابند از صدقه سر چه کسانی است؟

آیا آن روز را از یاد برده اند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلام ترقه بازی کوچکی توسط جیره خواران همان گروهک در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و همین آقایان وحشت زده فریاد اتحاد سر میدادند؟

الحق که روی شرم و حیا را سفید کرده اند.

جناب زیباکلام که از حق اسرائیل خبیث دفاع میکنند و دم از حق انسانیت آدم کش ها می زنند ، چطور میشود که حق انسانیت مردم مظلوم یمن وسوریه و عراق و هزاران کشور اسلامی دیگرا را از یاد میبرند و به کسانی که تمامی دنیا نسبت به آنها حس انزجار و تنفر دارند حق وجود میدهند؟

چطور می شود که فردی که متاسفانه در جایگاه استادی دانشگاه قرار دارد حتی ذره ای شرف در وجودش نقش نبسته است که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را حمایت می کند؟ باید پرسید شما که دانش لازم برای درک این مسائل را ندارید چطور به خود اجازه اظهار نظر میدهید در صورتی که فرماندهی کل قوا و فرماندهان ارشد نظامی و کارشناسان مسائل منطقه ای ضرورت این اقدامات را بارها متذکر شده اند ؟

خطاب به شما عرض میکنیم بدانید رژیم اشغالگری که دنیا آن را به رسمیت نمیشناسد با نظر شما هیچگاه به رسمیت شناخته نخواهد شد و به اذن الهی و به گفته رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای تا ۲۳ سال آینده نابود خواهد شد. ایران اسلامی فرزندان رشیدی دارد که تا مرز کسب مدال طلا پیش میروند و به دلیل ارزش های والای انسانی و روحیه انقلابی و شرفشان از آن دست میکشند و همین جوانان انقلابی اسراییل را نابود خواهند کرد و شما با این سخنان سخیف تنها آبرو و انسانیت خود را به باد خواهید داد و دنیا و آخرت خود را تباه خواهید ساخت.

در این میام از مجموعه های انقلابی انتظار می رود که میدان را برای اظهارات سخیف افرادی که لیاقت حضور در دانشگاه ندارند فراهم نکنند تابا زبانی باز به مدافعان عزیز حرم و حتی به نظام جمهوری اسلامی توهین کنند و سخن رهبری عظیم الشان نظام را زیر سوال ببرند و دل بسوزانند و دل بشکنند.

و این سهل انگاری ها فقط در گلوگاه های پرپیچ و خم تاریخ نیست که فتنه می آفریند و انسان هارا از راه صحیح منحرف می کند ، بلکه حتی در پیش پا افتاده ترین تصمیمات میتواند زمینه ساز فتنه ای شود که ضرر آن را نظام جمهوری اسلامی متقبل شود.

والسلام علی من التبع الهدی

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.