• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
گلرومفرد در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

سوء‌استفاده از عنوان تشکل‌های انقلابی برای حمایت از جریان انحرافی

  • کد خبر : 9617
  • 18 فروردین 1397 - 10:57
سوء‌استفاده از عنوان تشکل‌های انقلابی برای حمایت از جریان انحرافی

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به نامه برخی از فعالان سابق دانشجویی در حمایت از جریان انحرافی گفت: برخی به دروغ خود را عضو این انجمن معرفی کردند که نشان دهنده اوج بی اخلاقی و سوءاستفاده است.

محمدرضا گلرومفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: نامه افرادی که خود را فعال سابق یا فعلی تشکل‌های دانشجویی معرفی کردند به رهبر انقلاب پر از سیاه‌نمایی راجع به اوضاع کشور و درخواستی دیکتاتور مابانه برای بازگشت جریان انحرافی به قدرت بود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی بودند که به دروغ با عنوان عضو فعلی یا سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، نامه را امضا کردند که نشان دهنده اوج بی اخلاقی و سوء استفاده از عنوان تشکل‌های انقلابی برای نیل به اهداف باطلشان بود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جریان انحرافی درحالی درخواست تغییر ساختارها برای ورود به قدرت را دارد که روی کار آمدن آنان در گذشته محصول همین سازوکارها بود.

گلرومفرد تصریح کرد: ریاست جمهوری احمدی‌نژاد با سازوکار فعلی جمهوری اسلامی به وقوع پیوست و قابل قبول نیست زمانی که وی از قدرت دور است سازوکارها را زیر سوال ببرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: مگر می‌شود دولت، مجلس و قوه قضائیه در زمانی که آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور است مشروعیت داشته و زمانی که وی نیست مشروعیت قوا صلب شود؟

وی گفت: آقای احمدی‌نژاد به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند و توضیح دهند که چرا عملکرد اشتباه وی در سال‌های پایانی دولتش خسارت‌های جبران ناپذیری را به کشور تحمیل کرد اکنون خود را منجی وضع موجود نشان می‌دهد.

گلرومفرد تصریح کرد: اینها همه نشان دهنده آن است که احمدی‌نژاد و حلقه اطرافیان وی به هر قمیتی قصد تصاحب قدرت را دارند و جمهوری اسلامی زمانی برای آنان مورد احترام است که به نفع آنان باشد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: جمهوری اسلامی همیشه مقابل دیکتاتوری‌ها ایستاده و نگذاشته است حقوق ملت پایمال شود. از فردی که می‌خواست رئیس جمهور مادام العمر شود تا کودتای سال ۸۸ علیه رای ملت و اخیرا نیز تلاش طیف احمدی‌نژاد برای تصاحب قدرت.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی اکنون با صلابت‌تر از همیشه در آستانه ورود به دهه چهارم حیات خود است و امید به آینده کشور اکنون بیش از هر زمانی در چهل سال گذشته است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جنبش دانشجویی باید امید را در جامعه تزریق کند و نگذارد دیکتاتورها مردم را مایوس و دلسرد کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.