• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
13
رفعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سردار سلیمانی و مدافعان حرم، عامل فروپاشی کامل داعش

  • کد خبر : 7566
  • 08 آذر 1396 - 20:23
سردار سلیمانی و مدافعان حرم، عامل فروپاشی کامل داعش

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی، وجود حاج قاسم سلیمانی و رشادت مدافعان حرم را عامل نابودی داعش دانست. امیرحسین رفعتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌شمار  و اعمال هزینه‌های بسیار گزاف از سوی […]

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی، وجود حاج قاسم سلیمانی و رشادت مدافعان حرم را عامل نابودی داعش دانست.

امیرحسین رفعتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌شمار  و اعمال هزینه‌های بسیار گزاف از سوی دولت‌های تروریستی شهرهای در تصرف داعش در عراق و سوریه یکی از پس از دیگری سقوط کرد که نشانه برتری استراتژی مقاومت بر دیگر طرح‌های ارائه شده از سوی برخی دیپلمات‌هاست.

وی افزود: خدا را شاکریم با درایت قاسم سلیمانیفرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  و با رشادت دلاورمردان مدافع حرم شهر بوکمال به عنوان آخرین سنگر داعش در سوریه به دست نیروهای دولت سوریه افتاد و در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد فروپاشی کامل این دولت خودخوانده هستیم.

*داعش به ضعیف‌ترین حد ممکن رسیده‌است

امیر حسین رفعتی خاطرنشان کرد: امروز که داعش به ضعیف‌ترین حد ممکن رسیده‌است را می‌توان روز عزای حامیان منطقه‌ای و بین المللی داعش و‌ روز شادی همه مستضعفان و پابرهنگان عالم نامید.

*میلیاردها دلار هزینه برای ایجاد خاورمیانه جدید شکست خورده است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: با پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت  با اطمینان بیشتری می‌توان این جمله را تکرار کرد که میلیاردها دلار هزینه برای جنگ‌های عراق و افغانستان و میلیون‌ها کشته و معلول و بی‌خانمان برای توطئه ایجاد خاورمیانه جدید شکست خورده است.

وی با بیان اینکه خاورمیانه جدید دقیقا بر خلاف خاورمیانه‌ای که آمریکا و اسرائیل انتظارش را می‌کشیدند تشکیل شده است. افزود: حمایت عربستان سعودی و کشورهای متحجر منطقه از دولت خودخوانده داعش و حامی اصلی این دولت‌های دیکتاتور و که همان آمریکا و‌ اسرائیل هستند، بار دیگر لکه ننگی بر کارنامه سراسر جنایت و آدمکشی این سفاکان خونخوار اضافه کرد.

*شکست‌های داعش نشان داد با دولت‌های تروریستی باید چگونه برخورد کرد

امیرحسین رفعتی ادامه داد: شکست‌های مکرر دولت خودخوانده داعش به بسیاری از دنباله‌روهای داخلی این جنایتکاران که آگاهانه و یا ناآگاهانه کشور را به سوی پناه بردن به دامان دولت‌های تروریستی غربی می‌برند نشان داد با چنین کشورهایی باید چگونه مواجه شد.

*سپاه قدس باید گروه‌های مردمی را برای نبردهای مهم‌تر آماده کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: به نظر من سپاه قدس و سردار سلیمانی باید در ادامه ماموریت خود در عراق و سوریه، از سرمایه عظیم بسیج مردمی عراق و سوریه برای بازسازی این کشورها استفاده کنند و با منسجم‌کردن تشکیلات این گروه‌های مردمی، آنها را برای نبردهای مهم‌تر در منطقه آماده کنند تا ان‌شاءالله به زودی شاهد محوشدن غده سرطانی منطقه و منشا همه توطئه‌ها یعنی رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.