• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
سعید توانا راد

زنده باد مخالف من

  • کد خبر : 4739
  • 28 آذر 1395 - 0:31
زنده باد مخالف من

دیشب کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که هنرمند و طنّاز محبوب کشورمان، جناب آقای مهران مدیری انتقاداتی در خصوص سازشکاری و از بین بردن دستاوردهای افراد شجاع مطرح کرده و افراد سازشکار و ترسو را تشویق به خانه نشینی به جای گرفتن مسئولیت های خطیر کرده! از همان دیشب عدّه ای مخاطب این سخنان […]

دیشب کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که هنرمند و طنّاز محبوب کشورمان، جناب آقای مهران مدیری انتقاداتی در خصوص سازشکاری و از بین بردن دستاوردهای افراد شجاع مطرح کرده و افراد سازشکار و ترسو را تشویق به خانه نشینی به جای گرفتن مسئولیت های خطیر کرده! از همان دیشب عدّه ای مخاطب این سخنان را جناب آقای دکتر محمّد جواد ظریف معرّفی می کنند و می گویند این توهین به مردم و جناب وزیر محترم است!

نکته ای که بیش از همه قابل توجّه است، این است که تا همین دیروز این افراد تز روشنفکری برداشته و می گفتند:”خب شوخی است دیگر! طنز است دیگر! واقعیّت تلخ است دیگر!”

همان هایی که ٨ سال رئیس جمهور پیشین مملکت را (که بنده هم اصلاً دل خوشی از ایشان و حامیانشان به خصوص پس از جریانات سال ٩۰ ندارم!) آماج حملات جوک و طنزهای کثیف و پر از توهین و دروغ می کردند و از این که نمی توانند این رذالت ها را در صدا و سیما هم به طور کامل پیاده سازی کنند، فریادشان سر به آسمان هفتم بلند می کرد؛ امروز می گویند مهران مدیری به چه حقّی از کلمه ی بتمرگ سرجات در آنتن زنده استفاده کرده؟! بی ادب!

همان هایی که شعار “زنده باد مخالف من” آن ها گوش عالم را کر کرده بود، امروز می گویند:”مهران مدیری غلط کرده نسبت به سازشکاری و بی عرضگی مسئولین انتقاد کرده و طنز گفته! اصلاً چرا گفته مسئولین بنشینند در خانه هایشان؟ خودش بنشیند در خانه اش، بی ادب بد!!!”

این جماعت دیکتاتوری را به حدّ اعلای خود رسانده اند و پیش از آن که کسی زبان باز کند، با پیاده نظام فریب خورده شان، زبان از کام او بیرون می کشند و در همین حین فریاد آزادی خواهی سر می دهند و در عین حال و در کمال ناباوری عقلا، رفع حصر و آزادی بیان را هدف خود معرّفی می کنند!

این تفکّر، همان تفکّری است که می گفت:”مخالف هاشمی، دشمن پیغمبر است…” و دنبال مادام العمر شدن ریاست جمهوری جناب هاشمی رفسنجانی بود. بعد فقط چند سال پس از آن بزرگترین تهمت های تاریخ بشریّت را روانه ی ایشان کردند تا در انتخابات مجلس ششم او را از میدان به در کنند و چند سال بعد به دست بوسی ایشان رفته و لقب پدر معنوی اصلاحات را به ایشان دادند! اگر از تعجّب و در تحلیل نفاق این ها بمیریم کم است!

پیاده نظام این تفکّر هم تعدادی انسان مستضعف از نظر فکری و غنی از نظر حجم کلمات توهین آمیز و تهمت و افترا هستند و ابزار آن ها هم امپراطوری رسانه ای غربگرایان است. یحتمل همین چند ساعت آینده، پدر و مادر معنویشان، انگلیس و آمریکا با شیپورچی های دروغ پراکنشان (BBC و VOA) هم پروژه ی تخریب مهران مدیری را آغاز کنند.

و البتّه هدف هم در این میان این است که آن قدر فشار به او بیاورند تا بگوید: “غلط کردم، مرا عفو کنید، دیگر به سازشکاری و وطن فروشی دار و دسته ی غرب پرستان انتقاد نمی کنم.” و از آن لحظه است که این جماعت آرام گرفته و چهره ی واقعی خود را دوباره پنهان نموده و دوباره ماسک روشنفکری بر صورت زده و پلاکارد ننگت باد دلواپس را بر دست می گیرند…

سریع تا ماسک ها را نزده اند، چهره های واقعیشان را ببینید و به خاطر بسپارید مردم!
دانشگاهیان گرامی، مستحضر باشید این عدّه ی قلیل، در دانشگاه ها هم قابل رؤیت هستند، کافی است چشمانتان را باز کنید و ببینید چگونه فرهنگ را زیر پای سیاست له می کنند!

و یادتان بماند فاصله ی شعار تا عمل این افراد چقدر است!

من که چهره هایشان را دیدم با خود گفتم: “جلّ الخالق! چه موجودات ترسناکی ساخته عطش قدرت و شهرت…”

 

سعید توانا راد_ دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.