• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
محسن دهمرده:

رییس جمهور باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد

  • کد خبر : 8164
  • 09 دی 1396 - 13:36
رییس جمهور باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد

این روزها شاهد اعتراض و راهپیمایی به حق مردم بر علیه گرانی،تورم و رکودی هستیم که عده ای معلوم الحال بر کشور حاکم کرده اند . اما باید توجه داشت که این اعتراضات به حق توسط عده ای منافق که نه مردم برایشان مهم است نه کشور، مهندسی و کنترل نشود ،این جریانات مغرض و […]

این روزها شاهد اعتراض و راهپیمایی به حق مردم بر علیه گرانی،تورم و رکودی هستیم که عده ای معلوم الحال بر کشور حاکم کرده اند .

اما باید توجه داشت که این اعتراضات به حق توسط عده ای منافق که نه مردم برایشان مهم است نه کشور، مهندسی و کنترل نشود ،این جریانات مغرض و اشوب طلب که سیلی محکمی در ۹دی سال۸۸ خورده اند به دنبال به اشوب کشیدن کشور با سواستفاده از احساسات پاک مردم هستند.

گویا فراموش کرده اند که این ملت و مردم فهیم که برای حفظ وجب به وجب این خاک خون داده اند و از جان و مال خود گذشته اند، در این برهه زمانی نیز که به دلیل بی کفایتی مسئولین منفعت طلب دچار مشکلات معیشتی شده اند،همچنان وفادار به نظام وانقلاب به پاخواسته از همت و تلاش همین مردم هستند.

و لذا مسئولین کشور و در راس ان جناب ریس جمهور امروز باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند و توضیح دهند در شرایطی که همه امکانات و سرمایه کشور را در اختیار داشته اند برای مشکلات و معیشت مردم چه کرده اند .

امروز باید به دور از شعارهای پوچ و امارسازی که از روی منابر به گوش مردم می خوانند بهتر است به وعده های که در شب ها و روزهای انتخابات لق لقه ی زبانشان بوده سری زده و به مردم توضیح دهند که چه کرده اند.

و بابت سهل انگاری ها و کم توجهی شان از مردم شریف ایران عذر خواهی کنند و به دور از سیاست زدگی درصدد رفع و جبران این قصور برایند.

 

محسن دهمرده-دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.