• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

ریاست آیت‌الله جنتی بر خبرگان دشمنان داخلی و خارجی نظام را عصبانی کرد

  • کد خبر : 2974
  • 08 خرداد 1395 - 21:40
ریاست آیت‌الله جنتی بر خبرگان دشمنان داخلی و خارجی نظام را عصبانی کرد

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان، اظهارداشت: انتخاب آیت‌الله جنتی پیا‌م‌های بسیار زیادی را به‌همراه داشت، پیام‌هایی که باید در جای خود بررسی و تحلیل شود و مورد توجه قرار گیرد. […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان، اظهارداشت: انتخاب آیت‌الله جنتی پیا‌م‌های بسیار زیادی را به‌همراه داشت، پیام‌هایی که باید در جای خود بررسی و تحلیل شود و مورد توجه قرار گیرد.

نجابت ادامه داد: متاسفانه قبل از انتخابات شاهد تلاش‌های بسیار زیادی از برخی گروه‌ها و افراد در راستای تخریب بزرگان نظام و بزرگوارانی همچون آیت‌الله جنتی بودیم، از طرفی هم شاهد غوغاسالاری رسانه‌ای اصلاح‌طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بودیم ولی در نهایت همه دیدیم که آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رسید.

وی با بیان اینکه ریاست آیت‌الله جنتی دشمنان داخلی و خارجی نظام را عصبانی و ناامید کرد، تصریح کرد:‌ عده‌ای از خارج از کشور به همراه دوستانشان در داخل همه توان خود را بکار گرفتند و با تبلیغات گسترده‌ای که انجام دادند سعی کردند تا آیت‌الله جنتی نتواند وارد مجلس خبرگان شود، اما امروز دیدیم نه تنها این عالم بزرگ وارد مجلس خبرگان شد بلکه به عنوان رئیس این مجلس هم آرای منتخبین ملت را بدست آورد و این مسئله باعث شد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بخورد.

نجابت در ادامه گفت: بنابراین این انتخاب وزن کشی صریح و عیانی میان منتخبین مجلس خبرگان صورت گرفت و نشان داد اعتماد مردم به روحانیت انقلابی همچنان وثیق تر از گذشته ادامه دارد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: مسلما انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان موید این است که این مجلس در دور پنجم انقلابی‌تر از گذشته بکار خود ادامه می‌دهد و همچون گذشته تصمیم‌های این مجلس خار چشم دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.