• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز:

رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده رانخواهید دید!

  • کد خبر : 7712
  • 17 آذر 1396 - 0:01
رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده رانخواهید دید!

رهبر معظم انقلاب : رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده رانخواهید دید. رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین بیت المقدس را به عنوان پایتخت جدید خود اعلام کرد تا نشان دهد دشمنی با مسلمین جهان را وارد فاز جدیدی کرده و کماکان ادامه خواهد داد. البته این رژیم کودک کش و […]

رهبر معظم انقلاب : رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده رانخواهید دید.

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین بیت المقدس را به عنوان پایتخت جدید خود اعلام کرد تا نشان دهد دشمنی با مسلمین جهان را وارد فاز جدیدی کرده و کماکان ادامه خواهد داد.

البته این رژیم کودک کش و غاصب پیش از این هم در چندین برهه سعی در پیشروی و آتش افروزی علیه کشور های منطقه راداشت و نمونه آن حملات چندین باره به نوار غزه و جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان بود که در تمامی موارد با ایستادگی ملت مقاوم و مجاهد این مناطق ناکام ماند و شکست های سختی را متحمل شد.این در حالی ست که سالانه هزاران کودک فلسطینی به دلیل سوء تغذیه و کم خونی در حال جان دادن هستند .

ملت ایران هم در راستای محکومیت این رژیم غاصب تا به حال اقدامات فراوانی را انجام داده است که به رسمیت نشناختن این رژیم در میادین مختلف ورزشی از جمله آن بوده است و اخیرا با اقدام دلاورانه و پهلوانانه علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان مبنی بر عدم مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی که با تحسین مقام معظم رهبری نیز همراه بود این اقدامات رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت.

بیت المقدس به عنوان قبله گاه نخست مسلمین جهان از جایگاه بسیار بالایی میان مسلمانان برخوردار بوده و پاسداری از ارزش های قدس شریف بسیار حائز اهمیت است قطع به یقین مسلمانان در سراسر جهان و ایران و به ویژه دانشجویان دغدغه مند با روحیه ضد استکباری خود در برابر این اقدام رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد و مبارزه با این رژیم غاصب را تا آزادی کامل قدس شریف و نابودی این رژیم ادامه خواهند دادچرا که به فرموده امام خامنه ای رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما به این وعده صادق ایمان داریم.

 

 

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.