• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
رضا رعیت‌پیشه،دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در گفت وگو با آنا:

رژیم صهیونیستی با طرح معامله قرن گور خود را کنده است

  • کد خبر : 11868
  • 10 خرداد 1398 - 13:02
رژیم صهیونیستی با طرح معامله قرن گور خود را کنده است

رضا رعیت‌پیشه در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال روز قدس در شرایطی فرا می‌رسد که موقعیت آن نسبت به ۷۰ سال گذشته اشغال فلسطین بسیار خطرناک‌تر است. وی افزود: صهیونیست‌های جنایتکار با حمایت آمریکا و انتقال سفارتش از تل‌آویو با شعار معامله قرن، […]

رضا رعیت‌پیشه در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال روز قدس در شرایطی فرا می‌رسد که موقعیت آن نسبت به ۷۰ سال گذشته اشغال فلسطین بسیار خطرناک‌تر است.

وی افزود: صهیونیست‌های جنایتکار با حمایت آمریکا و انتقال سفارتش از تل‌آویو با شعار معامله قرن، بلعیدن تمام قدس را آغاز کرده‌ و گور خود را کنده‌اند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج با بیان اینکه استکبار جهانی و مرتجعان عرب منطقه با رژیم صهیونیستی در زمینه معامله قرن همراه شده‌اند، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد سکوت برخی کشورهای اسلامی در مقابل این طرح ناجوانمردانه هستیم.

رعیت‌پیشه تصریح کرد: تنها مقاومت است که حنجر سرخ و سلاح گرم خود را علیه صهیونیست‌ها به کار گرفته است. قدرت نیروهای مقاومت به قدری است که که در کمتر از ۷۲ ساعت صهیونیست‌ها را وادار به آتش‌بس می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان با حضور پرشور و‌ پرشکوه خود در راهپیمایی جهانی روز قدس باید مقابل طرح ننگین معامله قرآن بایستند. امروز به داد فلسطین برسیم تا فردا در محضر پروردگار عملی برای حق‌خواهی و ظلم‌ستیزی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.