• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی:

رونمایی و اکران مستند “کانکس”

  • کد خبر : 8006
  • 28 آذر 1396 - 23:04
رونمایی و اکران  مستند “کانکس”

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل مراسم رونمایی و اکران مستند «کانکس» با حضور دانشجویان واصحاب رسانه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. در این مراسم ضمن رونمایی از این مستند، محمدامین مهدی‌نژاد کارگردان مستند به تشریح چگونگی اکران مستند در دانشگاه‌های مختلف برای جمع آوری پول و […]

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل مراسم رونمایی و اکران مستند «کانکس» با حضور دانشجویان واصحاب رسانه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم ضمن رونمایی از این مستند، محمدامین مهدی‌نژاد کارگردان مستند به تشریح چگونگی اکران مستند در دانشگاه‌های مختلف برای جمع آوری پول و بازسازی ۱۱۰ سرپناه در کرمانشاه پرداخت و گفت: هدف ما این است که بتوانیم با کمک دانشجویان و جمع آوری پول‌های حاصل از اکران بار کوچکی را از مردم برداریم و امید را در دل‌هایشان زندگی کنیم.

وی در ادامه گفت: از زمان شروع کمپین علی‌رغم تبلیغات اندک موفق شده‌ایم دو کانکس را از افراد خیر دریافت کنیم که این دو کانکس به دو خانواده تحویل خواهیم داد.

مهدی نژاد در ادامه افزود: متاسفانه سلبریتی‌ها با وقوع حادثه برای گرفتن عکس‌های یادگاری به منطقه رفتند اما پس از خوابیدن تب خبرها، دیگر خبری از آنها نیست.

به گزارش فارس، مستند کانکس در تابستان گذشته با حمایت استودیو سیرنگ و همکاری گروه منتظران مصلح و گروه جهادی معین در یکی از روستاهای توابع کرمانشاه ساخته شده و در آن به تصویرسازی محرومیت در منطقه و چگونگی مواجه جهادگران با این محرومیت‌ها پرداخته شده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.