• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به شمخانی:

روند تجاوز به حریم دانشگاه توسط عناصر اطلاعاتی را متوقف کنید

  • کد خبر : 10033
  • 26 تیر 1397 - 17:35
روند تجاوز به حریم دانشگاه توسط عناصر اطلاعاتی را متوقف کنید

بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای شمخانی دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی با عرض سلام و احترام؛ دانشگاه پس از انقلاب اسلامی تبدیل به خاستگاه تغییر و تولید نخبگانِ پیش برنده‌ی علم و صنعت در کشور ما شد اما در این مسیر با ناملایمات و خطرات زیادی مواجه بوده و هست. به خوبی مطلع […]

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شمخانی
دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

با عرض سلام و احترام؛

دانشگاه پس از انقلاب اسلامی تبدیل به خاستگاه تغییر و تولید نخبگانِ پیش برنده‌ی علم و صنعت در کشور ما شد اما در این مسیر با ناملایمات و خطرات زیادی مواجه بوده و هست. به خوبی مطلع هستید که با پذیرفتن پروتکل الحاقی در دولت اصلاحات و ارائه‌ی برخی اطلاعات محرمانه‌ی علمی کشور به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، ۴ تن از بهترین نخبه‌های دانشگاهی کشور توسط سرویس‌های جاسوسی و سازمان‌های تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت آژانس و برخی کشورهای مرتجع منطقه به شهادت رسیدند و لطمات جبران ناپذیری به جامعه‌ی علمی کشور وارد شد.

این روزها اخباری در گوشه و کنار شنیده می‌شود که یاد آن روزهای تلخ را زنده کرده، امنیت روانی دانشگاه را به خطر انداخته و حساسیت‌های دلسوزان جامعه‌ی دانشگاهی را برانگیخته است. دانشگاه که موتور محرک قدرت و ضامن امنیت مردم کشور ماست، خود باید امن‌ترین نقطه برای نخبگان، اساتید و دانشجویان باشد و در همین راستا حتی ورود نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امنیتی کشور خودمان به محیط دانشگاه باید حتماً با هماهنگی و اجازه‌ی مسئولین دانشگاه باشد.

با این توصیفات چگونه است که بازرسان آژانس که جاسوسی، خیانت در امانت و همکاری اطلاعاتی آن‌ها با گروه‌های تروریستی در جریان شهادت شهدای هسته‌ای بر تمامی آحاد ملت و گروه‌ها و دسته‌جات سیاسی کشور عیان است، اقدام به ورود به محیط کار اساتید و دانشجویان ما کرده‌اند؟ آن هم بدون اطلاع و هماهنگی رؤسای دانشگاه‌!
هفته‌ی پیش خبر بازرسی مأموران آژانس از دانشگاه علم و صنعت و دیروز دانشگاه صنعتی شریف را شنیدیم ولیکن هنوز هیچ‌کس جرأت تأیید یا تکذیب این اخبار را ندارد. زمزمه‌ی ادامه‌ی این بازرسی‌ها ما را بر آن داشت که با ورود به مسأله، جلوی آینده‌ی شوم این اتفاقات را بگیریم و در این راستا صلاح را بر آن دیدیم که پیش از هر اقدام خودجوش، شما را به عنوان مسئول مستقیم امنیت ملی در جریان بگذاریم.

جناب آقای شمخانی
روند تجاوز به حریم دانشگاه توسط عناصر اطلاعاتی همدست به تروریسم بین المللی را متوقف کنید. در غیر این‌صورت حضرتعالی و اعضای شورای عالی امنیت ملی مسئول مستقیم تمامی خسارات احتمالی و اتفاقات ناگوار پیش رو خواهید بود. بدین‌وسیله اعلام می‌داریم که در صورت تکرار این مسأله، اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به همراه آحاد مردم مؤمن و انقلابی در برابر آن خواهند ایستاد و اجازه تجاوز بیگانگان به استقلال کشور را نخواهند داد.

والسلام علی من اتبع الهدی
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.