• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

روحانی نمی‌تواند با اظهارات خلاف واقع بر دغدغه‌های اقتصادی مردم سرپوش بگذارد

  • کد خبر : 2680
  • 22 اسفند 1394 - 12:54
روحانی نمی‌تواند با اظهارات خلاف واقع بر دغدغه‌های اقتصادی مردم سرپوش بگذارد

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اظهارات اخیر روحانی و بحث ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: تمامی مواضعی که روحانی اتخاذ می‌کند بیشتر جنبه سیاسی دارد و وی قصد بهره برداری از موضوعات مختلف را داشته تا بتواند بخشی از جامعه را با […]

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اظهارات اخیر روحانی و بحث ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: تمامی مواضعی که روحانی اتخاذ می‌کند بیشتر جنبه سیاسی دارد و وی قصد بهره برداری از موضوعات مختلف را داشته تا بتواند بخشی از جامعه را با نظرات خود هم سو کند.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه اعلام کرده که این قانون مصوبه شورای عالی امنیت ملی بوده و این نهاد هم با استناد به این مسئله تصمیم گیری کرده و حکم صادر کرده پس طبیعی است که روحانی برای کسب پایگاه اجتماعی برای خود ،د چنین شعارهایی سر دهد.

احمدی با بیان اینکه روحانی که مدعی قانون مداری است و خود را حقوقدان می‌داند دور از شان حقوقدان است که قانون را زیر پا بگذارد، اظهار داشت: ما اگر با مردم صادق هستیم چرا باید چنین مواضعی در مقابل آنها بگیریم؟ جای سوال دارد کسانی که روزگاری بزرگترین بی قانونی را در کشور انجام داده و بالاترین هزینه‌ها را بر کشور تحمیل کرده‌اند و هم اکنون به لطف نظام به جای محکوم نشده‌اند؛ چرا امروز افرادی برای اینکه نظر چند نفر را نسبت به خود جلب کنند دست به حمایت از چنین افرادی می‌زنند؟

وی ادامه داد: حمایت عده‌ای از فتنه گران به نظرم امروز تبدیل به یک تدبیر نخ نما شده‌ای که فایده چندانی ندارد شده است، چرا که با این گونه حرفها دیگر نمی‌توان رای مردم را جلب کرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در پایان خاطر نشان کرد: روحانی با اظهارات خلاف واقع نمی‌تواند بر دغدغه‌های اقتصادی مردم سرپوش بگذارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.