• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

روحانی در مقابل اظهارات برخی برای رفع حصر، سکوت می کند!

  • کد خبر : 176
  • 09 تیر 1394 - 9:35
روحانی در مقابل اظهارات برخی برای رفع حصر، سکوت می کند!

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی معارضان نظام در افطاری رئیس جمهور مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت: تعجب می‌کنیم چه طور می‌شود افرادی که سابقه خیانت بزرگی در حق نظام جمهوری اسلامی را در پرونده شان دارند امروز جرات می‌کنند با گذشت شش سال […]

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی معارضان نظام در افطاری رئیس جمهور مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت: تعجب می‌کنیم چه طور می‌شود افرادی که سابقه خیانت بزرگی در حق نظام جمهوری اسلامی را در پرونده شان دارند امروز جرات می‌کنند با گذشت شش سال برای بار مجدد راه غلط را بپیمایند.

وی تصریح کرد: افرادی که قصد ساقط کردن نظام را داشتند و خواهان براندازی آن بودند چه طور می شود که امروز افرادی از آنان صحبت کنند و از همه مهمتر مقابل فرد اول اجرایی کشورمان به خود جرات می‌دهند تا خون ۲۵۰ هزار شهید دفاع مقدس که با چنگ و دندان از کیان کشورشان دفاع کردند را زیر پا بگذارند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان اینکه این گونه افراد تلاش ملت برای تداوم جمهوری اسلامی را زیر پا گذاشته و به دنبال منافع خود هستند اظهار داشت: جالب است رئیس جمهور در مقابل اظهارات این گونه افراد سکوت می‌کند. این گونه جسارت‌ها نشان می‌دهد که قوه قضائیه نتوانسته در برابر موضوع فتنه خوب عمل کند.

وی افزود: قوه قضائیه اگر برخورد محکمی از روز اول با توجه به وجود اسناد نسبت به فتنه گران انجام می‌داد برای مثال مهدی هاشمی که در بحبوحه سال ۸۸ درصدد ضربه به نظام بود امروز این گونه افراد که خودشان رئیس ستاد انتخاباتی کروبی بودند جرات این گونه اظهارات را مقابل رئیس جمهور کشورمان نداشتند.

عبدی با بیان اینکه همه ما می دانیم این گونه افراد برای بر هم زدن نظام چه قدر تلاش کرده‌اند و همچنین درصدد القای تقلب بودن آراء به مردم بودند تاکید کرد: امروز در حضور رئیس جمهور این گونه افراد قوانین صریح نظام را نقض و به حمایت از فتنه گران می‌پردازند.

وی بیان داشت: رئیس جمهور کشورمان نماینده جمهوری اسلامی در دنیاست و در مقابل ایشان صحبت از رفع حصر می‌شود که می‌تواند موجبات وهم مردم را فراهم کند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با اشاره به سکوت روحانی در مقابل افرادی که از رفع حصر صحبت می‌کنند گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد که امروز سیاستی در گروه‌های اصلاح طلب شکل گرفته و می‌خواهند آزادی سران فتنه را بر رئیس جمهور متحمل کنند و این گونه صحبت‌ها مقابل وی گواه از ماجراست تا موجی را ایجاد کرده و وی بتواند تصمیمی در باره حصر این افراد بگیرد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید به این نکته توجه کند که اگر امروز مردم به راحتی در نظام جمهوری اسلامی وی را انتخاب کرده‌اند از برکات رهبری و مردم و ایستادگی شان در مقابل فتنه گران بوده است و اگر این نبود با خیانت برخی از جریانات معاند نظام دیگر جمهوری اسلامی نمی توانست سرپا بایستد.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: اگر همین فتنه‌گران روزی بر سر کار می‌آمدند نفر اولی که با آن مقابله می‌کردند رئیس جمهور کشورمان بود امروز از روحانی انتظار داریم که رفتار جدی را با فتنه گران انجام دهد اگر نمی‌خواهد مردم در انتخابات بعدی با وی مقابله به مثل کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. برای بسیاری از امور شعار شعار !
    و این کارها برای برخی که سطحی نگرند خوب و درست قلمداد میشود
    خداوندا کسانی که قصد خیانت به این کشور را دارند دستشان را الساعه از سمت های مختلف کوتاه بگردان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.