• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با دانا:

روحانی باید صادقانه با مردم صحبت کند/ اگر نیاز به عذرخواهی است رئیس جمهوری از مردم عذرخواهی کند

  • کد خبر : 4568
  • 16 آذر 1395 - 20:49
روحانی باید صادقانه با مردم صحبت کند/ اگر نیاز به عذرخواهی است رئیس جمهوری از مردم عذرخواهی کند

ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از زمان کم سخنرانی دانشجویان در مقابل رئیس جمهوری گفت: زمانی که در دیدار با رئیس جمهوری در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند بسیار اندک است و باز جای شکرش باقی‌ است که تریبون یک طرفه نیست. […]

ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از زمان کم سخنرانی دانشجویان در مقابل رئیس جمهوری گفت: زمانی که در دیدار با رئیس جمهوری در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند بسیار اندک است و باز جای شکرش باقی‌ است که تریبون یک طرفه نیست.

وی افزود: بحث دوم پاسخگویی رئیس جمهور است، متاسافانه رئیس جمهوری هر سال بدون توجه به انتقادات و نکاتی که دانشجویان بیان می‌کنند، یک متن از پیش آماده شده را می‌خوانند و مراسم به پایان می‌رسد، انتظار دانشجویان این است که رئیس جمهوری به سخنان آن‌ها گوش دهد و پاسخ‌های مناسبی را برای دانشجویان ارائه کند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه امسال سال آخر دولت روحانی است و باید تکلیف همه وعده‌های رئیس جمهور مشخص شود عنوان کرد: روحانی باید صادقانه با مردم صحبت کند و نتایج برنامه‌ریزی‌ها و راهبردهایی که دولت اتخاذ کرده را برای مردم مشخص کند.

مظاهری اظهارداشت: ما در شرایطی هستیم که چندین ماه از برجام می‌گذرد و هیچ بازخوردی از این توافق در کف جامعه دیده نمی‌شود، شرایط معیشت مردم همچنان خوب نیست، شاید شرایط اقتصادی به جو آرامی رسیده باشد ولی بحث فساد، بیکاری، رکورد و تورم کاملا نشان می‌دهد که روحانی اصلا نتوانسته موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه دولت در مباحث اجتماعی و فرهنگی هم کارنامه غیرقابل قبولی دارد گفت: روحانی که ادعای حل صد روزه مشکلات را داشت امروز باید در مقابل دوربین‌های تلویزیونی صادقانه با مردم صحبت کند و اگر نیاز به عذرخواهی است از مردم عذرخواهی کند؛ امیدواریم که حداقل در این چند ماه باقی مانده از عمر دولت یازدهم شاهد تغییر رویکرد دولتی‌ها باشیم.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به عدم تاثیرگذاری برجام در مسائل مختلف سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: برخی همچنان سعی می‌کنند که برجام را به عنوان یک مدل ایده‌آل در جامعه معرفی کنند در حالی که دولت طی این سه و نیم سالی که از عمرش گذشته همه فعالیت‌های خود را معطوف به برجام کرد و امروز می‌بینیم که برجام هم گره‌گشای مشکلات کشور نشده است.

مظاهری در خصوص مشکلات تشکل‌های انقلابی دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: ما در فضای دانشگاه شاهد این هستیم برخلاف تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تشکل‌های انقلابی، قانون‌‌گذاری‌های سلیقه‌ای در دانشگاه‌ها رخ می‌دهد که هیچ سابقه قانونی ندارد.

وی افزود: به شکایت‌هایی که تشکل‌ها به هیئت نظارت می‌کنند پاسخ خوبی داده نمی‌شود، ما شکایت‌هایی داریم که ماه‌ها از آن می‌گذرد ولی برخلاف قانون تاکنون هیچ پاسخی به ما نداده‌اند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به صحبت‌های وزیر کشوردر خصوص عدم لغو سخنرانی‌ها در روز دانشجو گفت: این حرف‌ها رسانه‌ای است و آنچه در عمل اتفاق می‌افتد بسیار تفاوت دارد با حرف‌هایی که زده می‌شود، مسئولان مجوزها را سلیقه‌ای صادر می‌کنند، تشکل‌ها در مسائل مالی با مشکلات زیادی مواجه‌اند و به صورت کلی کار تشکل‌های انقلابی نه تنها تسهیل نشده بلکه دشوارتر هم شده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.