• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
25

دیپلمات‌های کشور انتقام خون سپهبد سلیمانی را بگیرند/ پرچم آمریکا زیر پای دانشگاهیان یاسوج قرار گرفت

  • کد خبر : 12551
  • 15 دی 1398 - 13:26
دیپلمات‌های کشور انتقام خون سپهبد سلیمانی را بگیرند/ پرچم آمریکا زیر پای دانشگاهیان یاسوج قرار گرفت

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج گفت: انتقام خون سپهبد شهید قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه در صحنه نظامی باید اتفاق بیفتد، در صحنه سیاسی و رد مطلق FATF و لوایح استعماری نیز باید به‌وقوع بپیوندد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، محمدمهدی قاسمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکای خبیث اظهار کرد: مطمئن هستیم نظامیان جمهوری اسلامی انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت اما منتظر انتقام دیپلمات‌های کشور در صحنه بین‌ المللی نیز هستیم.

وی افزود: این انتقام علاوه بر اینکه در صحنه نظامی باید اتفاق بیفتد، در صحنه سیاسی و رد مطلق FATF و لوایح استعماری نیز باید باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا همیشه به‌دنبال جنگ با جمهوری اسلامی است و تا جگرگوشه‌هایمان را نگیرد آرام و قرار نمی‌نشیند، گفت: نفرت دانشجویان از آمریکا روز‌به‌روز در حال گسترش است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد سقوط این رژیم جنایتکار باشیم.

قاسمی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا گفتنِ مردم ایران به‌دلیل سیاست‌های خصمانه آمریکاست، گفت: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، ترامپِ وحشی در صفحه توییتر خود پرچم آمریکا را منتشر کرد و نشان داد که کارهای خودش، همان سیاست ایالات متحده آمریکاست.

وی عنوان کرد: امروز همه به‌خاطر فقدان سپهبد سلیمانی، متاثر و ناراحت هستیم اما پس از این ترور ناجوانمردانه، جوانان مصمم‌تر، مسئولان متحدتر و رزمندگان مقتدرتر از گذشته راه مقاومت و ایستادگی را ادامه خواهند داد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: به‌دلیل اقدام آمریکا در به‌شهادت رساندن قهرمانِ مبارزه با تروریست، بخشی از زمینِ دانشگاه یاسوج را با پرچم آمریکا رنگ آمیزی کردیم تا نسل جوان دانشجو، اساتید و مسئولان ضمن لگدمال کردن آن، نفرت خود را از این رژیم به‌همه نشان دهند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.