• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج:

دومین دوره از اردوی تفریحی تشکیلاتی رویش برگزار گردید+گزارش تصویری

  • کد خبر : 9746
  • 29 فروردین 1397 - 17:26
دومین دوره از اردوی تفریحی تشکیلاتی رویش برگزار گردید+گزارش تصویری

بسم الله الرحمن الرحیم گزارشی از دومین دوره از اردوی تفریحی تشکیلاتی رویش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج اردوی رویش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج با هدف مهارت آموزی و انتقال تجربه و رشد اعضای انجمن هر ساله در فصل بهار برگزار می شود . امسال نیز با شرکت ۳۵ نفر […]

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارشی از دومین دوره از اردوی تفریحی تشکیلاتی رویش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج

اردوی رویش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دولتی یاسوج با هدف مهارت آموزی و انتقال تجربه و رشد اعضای انجمن هر ساله در فصل بهار برگزار می شود . امسال نیز با شرکت ۳۵ نفر از اعضا در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ فروردین ، دومین دوره از اردوی رویش، با شعار از « نسل چمران ، نخبه علمی ، جویای آرمان ، حاضر در میدان » در اردوگاه امام جعفر صادق (ع) یاسوج برگزار شد.
از جمله برنامه های اجرا شده در این اردوی دو روزه ، دیدار با جانبازان آسایشگاه سلمان ، کارگاه مدیریت زمان و برنامه ریزی در کار گروهی ، کارگاه رسانه ، کرسی آزاد اندیشی ، نشست قرآنی ،جشنواره ورزشی صبحگاهی ، پخش مستند و کارگاه نقد فیلم ، مسابقه کلیپ سازی ، استندآپ کمدی ، مسابقه قرآنی می باشند.
از دیگر برنامه های اردو ، حضور آقای مظاهری قائم مقام تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بود .

دکتر رجبی عضو هئیت علمی گروه شیمی دانشگاه یاسوج و از اعضای هییت موسس انجمن و همچنین نخبه علمی کشوری ، مهمان برنامه افتتاحیه بودند که با تاکید بر لزوم مطالبه گری ، آرمان خواهی ، عدالت طلبی و انس با قرآن ، به نقش مهم انجمن های اسلامی در دانشگاه اشاره کردند.

از دیگر مهمانان برنامه جناب آقای علوی تبار فعال برتر فرهنگی در کشور و مسئول پارک علم و فناوری دانشگاه یاسوج بودند که در مورد کار گروهی و مدیریت زمان صحبت کردند .کارگاه رسانه نیز پیرو کارگاه مدیریت زمان ،با ایجاد گروه های ۳ الی ۴ نفری ملزم به ساخت کلیپ شدند.

مناظره دو به دوی آقایان بزرگجو و خردمند با آقایان هاشمی و فرزانه از برنامه های جذاب اردو بود .
این مناطره با موضوع فیلترینگ و استفاده از پیامرسان های داخلی انجام شد .

در برنامه نشست قرآنی ، قرائت سوره ی واقعه با مسابقه قرآنی همراه بود . همچنین قرائت زیارت آل یاسین توسط آقای نامجو و سیف از مداحان شهر شیراز و توسل به اهل بیت از دیگر برنامه های معنوی اردو بود.

حضور آقای پرهیزگاری مستندساز و فعال رسانه ای و برنده جایزه جشنواره عمار، به همراه نقد فیلم از برنامه های مهم این اردو بودکه به نقد سینما منتهی شد.

از نکات حایز اهمیت در اردو در نظر گرفتن برنامه تفریحی و ورزشی بود که باعث نشاط بین شرکت کنندگان و همچنین همدلی و صمیمیت هر چه بیشتر افراد شد .

در پایان نیز،دربرنامه اختتامیه با بررسی نقاط قوت و ضعف و پاسخ گویی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ، آقای رعیت پیشه انجام شد.

گزارش تصویری این اردو؛

آقای دکتر رجبی مهمان برنامه افتتاحیه:

کرسی آزاد اندیشی:

کارگاه کلیپ سازی:

نشست قرآنی:

برنامه توسل و مناجات با اهل بیت(ع):

کارگاه مدیریت زمان و برنامه ریزی:

برنامه نقد فیلم و مستند:

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.