• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
مرادی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

دولت پرداخت یارانه نقدی ندارد اما پز خرید میلیاردها دلار هواپیما را می‌دهد

  • کد خبر : 5014
  • 30 دی 1395 - 13:20
دولت پرداخت یارانه نقدی ندارد اما پز خرید میلیاردها دلار هواپیما را می‌دهد

پیام مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به اینکه در یک‌سالگی برجام هنوز تحریم‌ها رفع نشده است، گفت: متاسفانه با نابخردی، تمام حیثیت دولت و شخص رئیس جمهور به کارآمدی برجام گره خورده است.   وی ادامه داد: ناکارآمدی برجام از روز اول برای کسانی که […]

پیام مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به اینکه در یک‌سالگی برجام هنوز تحریم‌ها رفع نشده است، گفت: متاسفانه با نابخردی، تمام حیثیت دولت و شخص رئیس جمهور به کارآمدی برجام گره خورده است.

 

وی ادامه داد: ناکارآمدی برجام از روز اول برای کسانی که با دقت متن آن را بررسی کردند، مشخص بود. اما از آنجا که دولت ایده‌‌ای جز پیگیری مذاکرات هسته‌ای نداشت با بی‌توجهی به منافع ملی پیش رفت.

 

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه برجام دو ضعف کلی دارد که با مذاکره هوشمندانه با دولت‌های مکار در تناقض است، اظهار داشت: اولا عدم توازن در متن و دوما عدم دریافت ضمانت های اجرائی واقعی و دل سپردن به وعده‌هایی که نهایتا به «اشتباه کردم» ختم می‌شود؟،‌از جمله این ضعفهاست.

 

وی افزود: این روز‌ها آرزو‌های روحانی محقق نشده و دولت در یکسالگی برجام مصداق بارز «جیب خالی و پز عالی » است. به خاطر فروش بیشتر نفت پز می دهد، در حالیکه توان ورود دلا‌رهای آن را ندارد.

 

مرادی بیان داشت: دولت از پرداخت یارانه نقدی ناتوان است، اما پز خرید میلیارد ها دلار هواپیما را می‌دهد! حقوق معلمان را با تاخیر پرداخت می‌کنند، اما از دلار های نداشته دولت حقوق های نجومی پرداخت می‌شود!

 

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: نبود کارنامه قابل قبول، ثبت بالاترین نرخ بیکاری پس از انقلاب و ارائه آمارهای متناقض و کاریکاتوری در مورد تورم و رشد واقعیت‌های این روزهاست. تود‌ه‌های مردم بیش از این نمی‌توانند با سیب و گلابی شکم خود را سیر کنند. امیدواریم دولت با درک این واقعیت‌ها مسیر درست را احیا کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.