• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

دولت هیچ بهایی به تولید داخلی نمی‌دهد/ ۱۰۰۰ روز از وعده‌های روحانی گذشته

  • کد خبر : 3016
  • 23 خرداد 1395 - 0:22
دولت هیچ بهایی به تولید داخلی نمی‌دهد/ ۱۰۰۰ روز از وعده‌های روحانی گذشته

علیرضا احمدی، دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن ابراز تاسف از تعطیلی کارخانه ارج تصریح کرد: در سه سال گذشته از دولت فقط وعده و وعید شاهد بوده ایم. وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و کابینه دولت به مردم، وعده حل مشکلات را […]

علیرضا احمدی، دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن ابراز تاسف از تعطیلی کارخانه ارج تصریح کرد: در سه سال گذشته از دولت فقط وعده و وعید شاهد بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور و کابینه دولت به مردم، وعده حل مشکلات را می دهند و اینکه این وعده چه زمانی می خواهد نتیجه بدهد، معلوم نیست؛ هزار روز از وعده های رئیس جمهور گذشته است.

این فعال دانشجویی ضمن تاکید بر عدم کمک دولت به تولید ملی تصدیق کرد: سیاست این دولت نگاه به بیرون بوده است و هیچ بهایی به تولید داخلی نمی دهد و برنامه داخلی برای حل مشکلات صنعت نداشته است؛ لذا طبیعی است نتیجه بهتر از این نخواهد بود.

احمدی ادامه داد: باید منتظر بود تا عواقب بدتری را نیز برای صنایع داخلی شاهد باشیم، حمایت از تولید امری بدیهی است و همه دولت ها سعی می کنند تولید داخلی خود را افزایش دهند تا بهره بیشتری ببرند، اما چون دولت نگاه غلط مذاکره و همچنین تعامل با غرب را دنبال می کند، پس نمی توان از آن توقع بیش از این داشت؛ البته برخی از دولتی ها اعتراضات خود را نسبت به این مسائل اعلام و رسانه ای کرده اند.

دبیر اتحادیه دانشجویان مستقل دانشگاه های کشور ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مسائل می تواند محک جدی برای مجلس و نمایندگان آن باشد تا بتوانند به وظیفه نظارتی خود عمل کنند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.