• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
گفتگوی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس:

دولت به‌جای مقصرکردن دیگران در ماجرای زلزله غرب پاسخگوی هزاران کشته در حوادث جاده‌ای باشد

  • کد خبر : 7515
  • 06 آذر 1396 - 14:03
دولت به‌جای مقصرکردن دیگران در ماجرای زلزله غرب پاسخگوی هزاران کشته در حوادث جاده‌ای باشد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: دولت به جای سیاسی‌‌کاری در زلزله غرب کشور بهتر است در موضوع کشته شدن چند ده هزار نفر در تصادفات جاده‌ای پاسخگو باشد. حمیدرضا سالمی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، […]

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: دولت به جای سیاسی‌‌کاری در زلزله غرب کشور بهتر است در موضوع کشته شدن چند ده هزار نفر در تصادفات جاده‌ای پاسخگو باشد.

حمیدرضا سالمی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن انتقاد از سیاسی‌کاری برخی مسئولان در رابطه با زلزله غرب کشور، گفت: دولت اعتدال به جای اینکه علت فوت تعدادی از هم‌وطنان در زلزله غرب کشور را به زمین دولت نهم و دهم بیندازد بهتر است در موضوع کشته شدن چند ده هزار نفر در تصادفات جاده‌ای پاسخگو باشد.

وی افزود: اینکه دولت روحانی می‌آید و حوادث طبیعی و عدم آمادگی دولت برای مواجهه با حوادث طبیعی را تقصیر دولت‌های گذشته و مسکن مهر، که نهایتا پنج نفر کشته داده، می‌اندازند خود جای تامل دارد اما بنده این سوال را از رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت دارم که چرا کسی زیر بار کشته شده‌های حاصل از تصادفات جاده‌ها نمی‌رود؟

این فعال دانشجویی گفت: یعنی کشوری که جوانانش می‌توانند به انرژی هسته‌ای و فناوری موشکی و ماهواره‌ای دست پیدا کنند نمی‌توانند خودروهای به روز و با کیفیت بالا تولید کنند؟ و آیا هنوز تولیدات ما باید فناوری وارد شده در دهه‌ هفتاد باشد آن هم با قیمت‌های بالا، که به جای اینکه تشویقی برای خرید تولیدات داخلی باشد به عاملی برای خرید خودروهای خارجی تبدیل شده است.

سالمی اظهار داشت: واقعا جای تاسف دارد که دولت تدبیر و امید این همه نسبت به توانایی جوانان کشور ناامید است و فقط بازار فروش محصولات کشورهای اروپایی و چینی شده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.