• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
2
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

دولت با تشکل‌های دانشجویی وارد فضای گفتگو شود/ استفاده از ظرفیت نخبگان برای رفع مشکلات کشور

  • کد خبر : 10182
  • 24 مهر 1397 - 18:44
دولت با تشکل‌های دانشجویی وارد فضای گفتگو شود/ استفاده از ظرفیت نخبگان برای رفع مشکلات کشور

علیرضا فیروزی در گفتگو با خبرنگار گروه  دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشجویان، غایب اصلی مراسم آغاز سال تحصیلی بودند تا جایی که به نظر می‌رسید برنامه شروع سال تحصیلی، ویژه مسئولان بوده است.  وی با تأکید بر لزوم ایجاد […]

علیرضا فیروزی در گفتگو با خبرنگار گروه  دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشجویان، غایب اصلی مراسم آغاز سال تحصیلی بودند تا جایی که به نظر می‌رسید برنامه شروع سال تحصیلی، ویژه مسئولان بوده است. 

وی با تأکید بر لزوم ایجاد فضای گفتگو بین دولت و دانشجویان اظهار کرد : در شرایط فعلی کشور، زمان این دست سخنرانی­‌ها در مجامع دانشگاهی دیگر گذشته و خوب بود ایشان ضمن ایجاد فضای گفتگوی دوطرفه را با نخبگان دانشجویی و اساتید، در رابطه با عملکرد، اقدامات و برنامه‌­های خود جهت برون‌رفت از این شرایط توضیح می­‌دادند.

فیروزی ادامه داد: از آقای روحانی دعوت می­‌کنیم در یک فضای کاملاً دانشجویی و با حضور تشکل­‌ها در یک محیط گفتگومحور، دیداری داشته باشیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به انتقاد حامیان رئیس جمهور از عملکرد دولتِ وی تصریح کرد : تجمع دانشجویانی که تا چندی پیش از حامیان رئیس‌­جمهوری بودند، نشانگر این است که  به رویکردهای دولت انتقاد دارند. عمده موضوع اعتراضات این گروه­، عدم توجه دولت به مطالبات دانشجویی و تکریم تشکل­‌ها فقط در ایام انتخابات است.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: رئیس جمهور باید در جمع نخبگان و دانشگاهیان به دور از سخنان انتخاباتی، وارد فضای عمل شده و پاسخگو باشد و برای رفع مشکلات کشور از ظرفیت این نخبگان استفاده کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.