• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان بوعلی همدان طی بیانیه ای مطرح کرد:

در مکتب ما عزت از آن کسی است که به خدا توکل نموده و متوسل به اهل بیت علیهم السلام باشد

  • کد خبر : 7195
  • 13 آبان 1396 - 16:40
در مکتب ما عزت از آن کسی است که به خدا توکل نموده و متوسل به اهل بیت علیهم السلام باشد

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان به مناسبت ۱۳ آبان ماه به شرح زیر منتشر شد:  یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّهِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ…  (آیه ی یک سوره ی ممتحنه) ای کسانی که ایمان آورده اید ، دشمن من و دشمن […]

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان به مناسبت ۱۳ آبان ماه به شرح زیر منتشر شد:

 یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّهِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ…  (آیه ی یک سوره ی ممتحنه)

ای کسانی که ایمان آورده اید ، دشمن من و دشمن خودتان را دوستان خود مگیرید ، شما با آنها طرح دوستی می افکنید در حالی که آنها به آنچه از حق برای شما آمده کفر ورزیده اند…

 حرکت مردمی ملت ایران و انقلاب خونینمان، شاهد وقایع و سرگذشت پرفراز و نشیبی بوده است. مردم صبور ایران در طی این انقلاب عظیم، دردها و رنج های فراوانی را متحمل شده و با صبر و بردباری، حوادث عظیم و مقدسی را آفریدند. هر روزِ این انقلاب، یادآور حماسه ها و دلاوریهای جوانان این مرز و بوم بوده است. ۱۳آبان، روزی بزرگ در تاریخ ملت ایران به عنوان نماد و سنبل غیرت و از خودگذشتگی است و با نام «روز ملی مبارزه با استکبار» بر تارک تاریخ کشورمان میدرخشد.

 سیزدهم آبان ماه، یوم اللهی که نشان داد ظلمت و سیاهی استکبار مانع رشد و رشادت گلهای انقلاب نخواهد شد چرا که نور الهی در درونشان و روحیه ی ظلم ستیزی در قلبهایشان بیدار است.

سیزدهم آبان ماه سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان، تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را دوباره برای ملت جان بر کف ایران زنده میکند.

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با ایمان به فرمایشات بنیان گذار کبیر انقلاب  که فرمودند: “هرکاری که رضایت آمریکا، این دشمن قسم خورده اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است.” و تاسی از رهنمودهای رهبر فرزانه ی انقلاب همیشه و همه جا هم ندا با حسین زمانمان شعار هیهات من الذله را سر داده و هر گونه سازش با استکبار جهانی را محکوم میکند و اعلام میدارد جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را از افکار عمومی دنیا و ابر قدرت های جهان بدست نیاورده و در مکتب ما عزت از آن کسی است که به خدا توکل نموده و متوسل به اهل بیت علیهم السلام باشد.

والسلام علی من التبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.