• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان در محکومیت واقعه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

در ریختن این همه خون‌اند شریک آنانکه به هر دروغ دامن زده‌اند

  • کد خبر : 16328
  • 12 آبان 1401 - 11:26
در ریختن این همه خون‌اند شریک       آنانکه به هر دروغ دامن زده‌اند
هم دشنه به دوستان میهن زده‌اند هم چشمک تازه‌ای به دشمن زده‌اند در ریختن این همه خون‌اند شریک آنانکه به هر دروغ دامن زده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان طی بیانیه‌ای در محکومیت واقعه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اعلام کردند:

 

 حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمد‌ابن‌موسی(علیه السلام) نشان داد که دومینوی طراحی شده‌ دشمن اعم از فتنه، آشوب و اغتشاش و تحریم، نتیجه مطلوب آن‌ها را نداشته و نهایتا باعث شد به پروژه کشته‌سازی تروریستی و ریختن خون مردم بی‌گناه روی بیاورند. 

 

این اقدام کور که مردم ایران را عزادار و به حرمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(علیه‌السلام) هتاکی کرد؛ نتیجه آرمان‌های بلند عده‌ای بود که برای رقصیدن، بوسیدن، آغوش رایگان و سلف مختلط نخبگان، در آتش این اغتشاشات دمیدند و راضی شدند که دولت‌های تروریست حامی آن‌ها باشد.

 

در پی این ترور وحشیانه و عامدانه، حقیقتِ نهفته در دلِ این اغتشاشات بر ملت فهیم و غیور ایران آشکار شد که شعار “زن، زندگی، آزادی” صرفا دستکشی مخملی برای دستان چدنی پشت پرده‌شان بود چرا که در این میان خون زنان و حتی کودکان هم بر زمین ریخته شد. در میان شهیدان مظلوم این حادثه، اسامی زنان و کودکانی دیده شد که به نظر می‌رسد جزء مشمولان شعار زن زندگی آزادی نبودند.

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران، خواستار محکومیت این اقدام تروریستی بوده و از کلیه دستگاه‌های امنیتی و قضایی تقاضای برخورد با عاملان و آمران این جنایت که منجر به شهادت مظلومانه مردم بی دفاع شد را دارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.