• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مظاهری در نشست خبری:

دانشگاه آزاد به تغییرات اساسی نیاز دارد

  • کد خبر : 6106
  • 05 اردیبهشت 1396 - 0:08
دانشگاه آزاد به تغییرات اساسی نیاز دارد

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد در فضای علمی و سیاسی کشور گفت: دانشگاه آزاد به تغییرات اساسی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران پویا، ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در میزگرد فعالان دانشجویی درباره  ضرورت تغییر و تحول در دانشگاه آزاد که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد با بیان اینکه انتصاب ولایتی به ریاست هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی امیدهایی را زنده کرده است، گفت: در حوزه سیاسی و اقتصادی تغییراتی در دانشگاه آزاد به وجود آمده است.

مظاهری در ادامه بیان کرد: ما در حیطه مسائل سیاسی حاشیه‌هایی مهم‌تر از متن رو داشتیم چراکه این دانشگاه به شکل خانوادگی و سلیقه‌ای اداره می‌شد و به خاطر همین حواشی مشکلات زیادی برای دانشجوهای این دانشگاه به وجود ‌می‌آمد و برخورد انضباطی و بدی با برخی دانشجوها صورت می‌گرفت.

  وی با اشاره به فضای سیاسی حاکم بر دانشگاه آزاد گفت: در حوزه سیاسی جهت‌گیری‌های سیاسی و سو استفاده‌هایی با بهره‌گیری از فضای دانشگاه به  نفع یک جریان سیاسی صورت می‌گرفت که به نفع فضای علمی کشور و دانشگاه آزاد نبود لذا امیدواریم با حضور اقای ولایتی تغییراتی دیده بشود.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به مشکلات علمی موجود در دانشگاه آزاد، تصریح کرد: برخورد‌های سلیقه‌ای در دانشگاه آزاد باعث بروز مشکلاتی در حوزه علمی هم شده بود چراکه قبل از حضور آقای ولایتی دانشجوها بر سر مسائل رشته‌ها و ازمون دکتری نیز به مشکل بر می‌خوردند.

وی با اشاره به مطالبه دانشجویان در قبال شهریه‌ای که از آنها گرفته می‌شود، تصریح کرد: در حوزه اقتصادی هم دانشجویان مطالبه داشتند که این شهریه‌ای که می‌دهند صرف چه چیزی می‌شود چراکه بعضاً امکانات مورد نیاز آنها تامین نمی‌شد و  همچنین در فضای فرهنگی نیز خفقان احساس می‌شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.