• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

دانشجویان سینه خود را برای اهتزاز در آمدن پیام عاشورا سپر کرده‌اند

  • کد خبر : 967
  • 13 آبان 1394 - 14:29
دانشجویان سینه خود را برای اهتزاز در آمدن پیام عاشورا سپر کرده‌اند

انجمن اسلامی داشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان بیانیه‌ای در خصوص روز ملی استکبارستیزی صادر کرد.متن بیانیه بدین شرح است: وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا سوره النساء-۱۴۱ ۱۳ابان ماه یوم الله-روزی خاص در تقویم انقلاب عزیز ایران اسلامی ایست روزی ک شاه،مترسک دست نشانده ی بیگانه امام را به ترکیه تبعید کرد، بدین گمان […]

انجمن اسلامی داشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان بیانیه‌ای در خصوص روز ملی استکبارستیزی صادر کرد.متن بیانیه بدین شرح است:

وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا
سوره النساء-۱۴۱

۱۳ابان ماه یوم الله-روزی خاص در تقویم انقلاب عزیز ایران اسلامی ایست

روزی ک شاه،مترسک دست نشانده ی بیگانه امام را به ترکیه تبعید کرد، بدین گمان بود که همه چیز تمام شده و دیگر مانعی بر سر راه سلطه جویی های روباه پیر و مستکبرجهانی آمریکای ظالم نیست.

اما روح خدا چون با ذات حق تعالی مانوس بود و جز برای او و در راه او قدم نمیگذاشت خدا آن چه وعده داده بود را عملی کرد و حزب الله بر حزب الشیطان غالب گردید.

۱۳ ابان سالروز تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا توسط دانشجویان “پیرو خط امام ” بود. آنچه مهم تلقی میشود اینست که حرکتی را که امام راحل آنرا انقلاب دوم نام نهاد بدست همین دانشجویان رقم خورد.

این را ملت بصیر ما میدانند که دشمن در راس آن امریکای ظالم شبانه روز تلاش میکند دانشجوی ما-دانش آموز ما از اتفاقات کشورش-منطقه و جهان بی خبر باشد و صرفا در حال حل تمارین درسی خود باشد و ظلم هایی که رژیم امریکا در طی چندین سال چه سال های قبل از انقلاب و چه این سی و شش سال را به فراموشی بسپارد و این باور را داشته باشد که دیگر امریکا دشمن ما نیست و قصد خیر دارد و  میخواهند جوان دانشجوی ما از این رسالت مهم که همان ذهن بیدار جامعه بودن است غافل باشد.

آن چه که امروزه به اسم سیاست زدگی مشهود است. در آبان ماه هزار و سیصد وپنجاه و هفت که مزدوران شاه ،مترسک دست نشانده ی بیگانه تفنگ ها را به سمت هموطنان خود گرفتند، دانشجویان سینه ی خود برای به پیروزی رسیدن این انقلاب و به اهتزار در آمدن پیام عاشورای سرور و سالار شهیدان اقا اباعبدالله الحسین علیه السلام سپر کردند.

و دشمن بداند اگر هزاران نسل هم بگذرد این جوانان همانانی اند که در ۱۵خرداد-۱۳ابان -۱۷شهریور – هشت سال جنگ نابرابرتحمیلی ازسوی دست نشانده ی مستکبرین و همچون اربابشان حسین ع و هفتادو دوتن شهید دشت کربلا حماسه افریدند و زیر بار ظلم و زور نرفتند و اگر از خون های مان رود نیل بسازند و دوصد چون شعب ابی طالب تحریممان کنند دست از آرمان های پیر جماران و انقلاب و رهبری معظم برنخواهیم داشت و دست ذلت و خواری به سویشان دراز نخواهیم کرد.

و سیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون

انجمن اسلامی داشجویان
دانشگاه بوعلی سینا همدان

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.