• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
شاهین حاتموند:

خوی تجاوز

  • کد خبر : 7741
  • 17 آذر 1396 - 11:55
خوی تجاوز

از گرگ جز صفت درندگی و از آمریکا جز خوی تجاوز گری انتظاری نمیرود. بدون شک ریشه ی رفتار های امروز سیاستمداران آمریکایی را باید در پیشینه ی وحشی گری آنان جست و جو کرد . این مدعیان دروغین حقوق بشر که وجودشان را در گرو ریختن خون سرخپوستان دارند و برای پیشبرد منافعشان هزارن […]

از گرگ جز صفت درندگی و از آمریکا جز خوی تجاوز گری انتظاری نمیرود.

بدون شک ریشه ی رفتار های امروز سیاستمداران آمریکایی را باید در پیشینه ی وحشی گری آنان جست و جو کرد . این مدعیان دروغین حقوق بشر که وجودشان را در گرو ریختن خون سرخپوستان دارند و برای پیشبرد منافعشان هزارن راه شوم رفته اند، امروزه نیز بار دیگر مرتکب اشتباهی شده که به استعانت الهی به زودی نتیجه ی انتخاب های غلط خود را می بینند.

کشوری که منافع خود را در حمله و دخالت نظامی در کشورهای دیگر می بیند بار دیگر ثابت کرد که کاخ سفید روسیاهش جز در مشت لابی صهیونیست ها نیست.

مدعیانی که همگان را به عدم پایبندی به قطعنامه های بین المللی محکوم میکند حال اینبار خود به صراحت قطعنامه های ۲۵۲، ۴۷۶، ۴۷۸ و … شورای امنیت را نقض میکند.

اما آن آقای ((احمق)) خیال کرده امروز توانایی آن را دارد که پنجه در پنجه ی آرمان مسلمین بیندازد و قبله ی اول آزادیخواهان را غصب کند.گویا خیال کرده است که جهان اسلام به مانند آن چند گماشته ی فاسدی است که با رقص شمشیر خود را تسلیم ننگ خونخواران کنند.

رژیم کودک کش و اشغالگر قدس بخوبی بداند که اگر سالیان گذشته در جنگ های ۳۳ و ۲۲ روزه ضربه ای از رزمندگان حزب الله دریافت کرده اینبار سیلی محکمی نه از حزب الله بلکه از کل گروه های مقاومت جهان اسلام خواهد خورد و به وضوح هشدار میدهیم که ما ملت های مسلمان نه تنها مقابل این گنده گویی ها کوتاه نمی آییم بلکه سخن سید مقاومت را سرلوحه خود قرار میدهیم که :(( دولت که هیچ، قریه که هیچ، مزرعه که هیچ، حتی طویله ای به اسم اسراییل را هم به رسمیت نمیشناسیم.))

و در آخر این نوید را تکرار میکنیم که با بر چیده شدن توطئه های شیطانی آمریکا از جمله فتنه ی((داعش)) دیگر دندانی در دهان این گرگ خونخوار نمانده که بخواهد خط و نشانی بکشد بلکه این اتفاقات اخیر به منزله ی دست و پا زدن های آخر این رژیم اشغالگر و حامی آن است که امام و رهبری وعده آن را داده اند و از خدای متعال میخواهیم که توفیق دهد هیچگاه از مکر و حیله دشمنان غافل نشویم انشالله…

شاهین حاتموند_دبیر واحد سیاسی اجتماعی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.