• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

خوی استکبارستیزی در هیچ کجای بدنه دولت به چشم نمی‌خورد

  • کد خبر : 902
  • 12 آبان 1394 - 3:13
خوی استکبارستیزی در هیچ کجای بدنه دولت به چشم نمی‌خورد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد معتقد است روحیه و خوی استکبارستیزی در هیچ کجای بدنه دولت به چشم نمی‌خورد. سیدمهدی طالبی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیرامون دشمنی آمریکا با ایران اظهار داشت: دشمن چقدر باید دشمنی کند تا دیده شود؟ آیا مسئولین دولت فعلی […]

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد معتقد است روحیه و خوی استکبارستیزی در هیچ کجای بدنه دولت به چشم نمی‌خورد.

سیدمهدی طالبی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیرامون دشمنی آمریکا با ایران اظهار داشت: دشمن چقدر باید دشمنی کند تا دیده شود؟ آیا مسئولین دولت فعلی که اکثرا از اول انقلاب وزیر و معاون وزیر بوده اند در حافظه ی تاریخی خود چنین دشمنی‌ها، عهد شکنی ها و خدعه هایی را به خاطر نمی‌آورند؟ آیا برای مسئولین درباره رابطه با حامیان رژیم منحوس طاغوت و تحریک کنندگان حاشیه‌نشین‌های خلیج فارس و دستور دهنگان حمله عراق برای جنگ با ایران، هنوز تردیدی وجود دارد؟ آیا هنوز برای اشغال کننده عراق و افغانستان و مسببین در گیری‌ها و فجایع خونین در غزه، سوریه، یمن و لبنان تردیدی وجود دارد؟  چقدر دولت آمریکا باید جنگ افروزی و آشوب کند تا بزک کنندگانش دست از خوش قیافه کردن این شیطان بردارند؟ کشور آمریکا چه کاری باید برخلاف منافع ملی ایران می‌کرده که نکرده است؟ دشمنی شیطان بزرگ برای تشنگان این مار خوش خط و خال کی محرز می‌شود؟

دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه شاهد ادامه داد: امروز مدیرانی برسرکار هستند که صحبت از آوردن مدیران خارجی برای صنعت ایران می‌کنند، عده‌ی دیگرشان با هزار فخر به وزارت نفت آمده‌اند که تولید و فروش نفت را بالا ببرند اما با هوشمندی! هایشان در بازار نفت، قیمت آن به چهل درصد قبل از مدیریت آنها سقوط کرده است.

این فعال دانشجویی با ذکر این مطلب خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که همین مدیران وقتی چنین گافی می‌دهند مشکل را گردن عربستان می اندازند، اما سوال اینجاست مگر آمریکا و عربستان در دشمنی با ایران کم گذاشته اند؟ آنها گزینه‌های روی میز که هیچ، گزینه‌های داخل جیبشان را هم بر علیه ایران به کار گرفته‌اند ولی در سال‌های قبل نتوانستند چنین حرکاتی در بازار نفت بکنند.

وی با ابراز این مطلب که روحیه و خوی استکبار ستیزی در هیچ کجای بدنه دولت به چشم نمی‌خورد، ابراز عقیده کرد: جواب این سوالات را باید رئیس دولتی بدهد که چنین ژنرال‌هایی را از کجا برای این کابینه پیدا کرده است.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با اشاره به اینکه ما فرض می کنیم تمام مشکلات ما بخاطر آمریکاست و بخاطر مصرف ده درصد انرژی دنیا با داشتن یک درصد جمعیت دنیا نیست، اضافه کرد: ما فرض می‌کنیم بخاطر فرار های گسترده مالیاتی نیست، بخاطر سرانه پایین کار مفید نیست،  بخاطر هزار مشکل دیگر نیست؛ اکنون با این فرض و با گذشت بیش از دوسال از مذاکره با آمریکا چه چیز نصیب ملت و دولت ایران شده است که ما نمی‌دانیم؟

طالبی با طرح این سوال که دستاوردهای ملموس و ناملموس مذاکره با آمریکا چیست؟ افزود: چه زمانی قرار است ما نشانه‌های این دستاوردها را ببینیم؟!

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: البته نشانه‌های ما برای استکبار جهانی زودتر هویدا شده است. اگر سیاست را به مثابه فوتبال در نظر بگیریم به زعم آقای رییس جمهور، باید بدانیم اگر بردی هم داشته ایم برد ۳ به ۲ در خانه بوده و ما در خانه دو گل خورده‌ایم و در بازی برگشت در خانه غرب که چند وقت دیگر با استفاده و سواستفاده از متون توافقی توام خواهد شد باید در زمین آنها به بازی برویم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.