• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

خواهش دولت از آمریکا برای اجرای برجام نشان‌دهنده بی‌اعتنایی غرب به این توافق است

  • کد خبر : 3767
  • 05 مهر 1395 - 8:19
خواهش دولت از آمریکا برای اجرای برجام نشان‌دهنده بی‌اعتنایی غرب به این توافق است

علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سازمان ملل گفت: متاسفانه از زمانی که برجام اجرایی شده همواره شاهد بدعهدی‌های آمریکا و غرب برای اجرای این توافق بوده‌ایم تا آنجایی که دیگر مسئولان دولت و حتی خود رئیس […]

علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سازمان ملل گفت: متاسفانه از زمانی که برجام اجرایی شده همواره شاهد بدعهدی‌های آمریکا و غرب برای اجرای این توافق بوده‌ایم تا آنجایی که دیگر مسئولان دولت و حتی خود رئیس جمهور هم نتوانستند این موضوع را کتمان کنند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته دلسوزان انقلاب و منتقدان برجام ایراداتی به این توافق می‌گرفتند به ایین دلیل بود که در چنین روزی رئیس جمهور و تیم وزارت خارجه در حاشیه اجلاس سازمان ملل نخواهند مجددا با مقامات خارجی سر اجرای برجام مذاکره کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس با بیان اینکه خواهش دولت از آمریکا برای اجرای برجام نشان‌دهنده بی‌اعتنایی غرب به این توافق است، گفت: این درخواست‌ها برای اجرای تعهدات از طرف مقابل، سندی است بر اینکه غرب تاکنون از انجام تعهدات خود سرباز زده و دولتمردان نیز به این امر واقفند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به بدعهد بودن آمریکا و غرب هشدار دادند و شروطی را هم برای توافق گذاشتند که متاسفانه مسئولان به این شروط آنچنان که باید توجه نکردند، حال اگر این شروط در ان زمان جدی گرفته شده بود امروز شاهد خواهش دولتمردان از طرف مقابل برای اجرای برجام در اجلاس سازمان ملل نبودیم.

وی در ادامه گفت: مسئولان همواره می‌گفتند در متن برجام همه مسائل شفاف و مشخص است، حال اگر این طور است چرا امروز چنین مسائلی پیش آمده و دست دولتمردان زیر سنگ غرب گیر کرده است.

سلطانی‌وش در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم دولتمردان در این زمان اندکی که تا پایان عمر دولت باقی است فرصت دارند دست از رویکرد خود برداشته و تا بیشتر از این دیر نشده است نگاه خود را به سمت درون بچرخانند و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبری در مسیر پیشرفت انقلاب گام بردارند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.