• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

 خانه ملت جای کرسنت‌سازان نیست

  • کد خبر : 2015
  • 04 بهمن 1394 - 16:20
 خانه ملت جای کرسنت‌سازان نیست

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ایرادهای زیاد قراردادهای جدید نفتی گفت: با بررسی این قراردادها متوجه می‌شویم که اجرای آن نه تنها امتیازات ویژه‌ای را به طرف مقابل می‌دهد بلکه مانند کرسنت ضررهای زیادی هم برای کشور دارد. وی افزود: […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به ایرادهای زیاد قراردادهای جدید نفتی گفت: با بررسی این قراردادها متوجه می‌شویم که اجرای آن نه تنها امتیازات ویژه‌ای را به طرف مقابل می‌دهد بلکه مانند کرسنت ضررهای زیادی هم برای کشور دارد.

وی افزود: کشور با این قراردادها روی قیمت فرآورده‌های نفتی و تبادلاتی که انجام می‌شود ضرر جدی می‌کند و چون ملت ما یک بار ضرر کرسنت را با عمق جان چشیده‌ دیگر تحمل کرسنت دیگری را ندارد.

نجابت با بیان اینکه به نظر می‌رسد با تغییر وزیر نفت بسیاری از مسائل عوض می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه آقای رئیس جمهور فردی را برای تصدی وزارت نفت معرفی می‌کند که کارنامه خوبی را نداشته است، فردی که یک بار باعث شده کشور زیر بار یک قرارداد ننگین برود. همانطور که می‌دانیم وزیر نفت فعلی یک طرف دعوای کرسنت بوده است و طبیعتا دادگاه‌های بین‌المللی هم این مسئله را می‌بیند بنابراین انتظار تغییر آقای زنگنه انتظار بی‌جایی نیست.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: انتظار این است که نمایندگان مجلس در مقابل قراردادهای جدید نفتی بایستند و اجازه ندهند کرسنت دیگری به کشور و ملت تحمیل شود. مجلس حتی در صورت نیاز باید کار را به استیضاح وزیر نفت، تحقیق و تفحص و سوال از رئیس جمهور بکشاند تا جلوی ضرر گرفته شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به مذاکرات فشرده ایران با ۱+۵، تصریح کرد: این همه مذاکرات فشرده صورت گرفته تا به منافع ملی دست پیدا کنیم حال اگر قرار باشد چنین قراردادهایی اجرا شود این اقدامات چه فایده‌ای داشته است.

وی در خاتمه گفت: نکته آخر هم اینکه می‌بینیم تعدادی از متهمان کرسنت برای ورود به مجلس ثبت‌نام کرده و در هیات‌های اجرایی هم تائید شده‌اند که این باعث خجالت است. این افراد باید بدانند که مجلس جای کرسنت‌سازان نیست و شورای نگهبان هم در قبال این افراد خواهد ایستاد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مجلس جای کرسنت سازان نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.