• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

حکومت سعودی لکه ننگ فاجعه منا را با هیچ استدلالی نمی تواند توجیه کند

  • کد خبر : 678
  • 03 مهر 1394 - 17:10
حکومت سعودی لکه ننگ فاجعه منا را با هیچ استدلالی نمی تواند توجیه کند

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون گر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى‏توانیم [از] مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگرى است، غیر [مسائل] دیگر.و لازم است زنده نگه‏داشتن این […]

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

گر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى‏توانیم [از] مسئله حجاز بگذریم. مسئله حجاز یک باب دیگرى است، غیر [مسائل] دیگر.و لازم است زنده نگه‏داشتن این روز؛ روزى که این خیانت شد به اسلام و الان ماه محرم نزدیک مى‏شود. ماه محرم براى ما خیلى عزا هست؛ لکن سیدالشهدا ـ سلام‌الله علیه ـ هم فدا شد؛ براى اینکه در مکه نماند که نبادا به ساحت قدس مکه جسارت بشود؛ همه فداى مکه هستند. مکه جایى است که همه انبیا خدمتگزار او بوده‏اند و حالا گرفتار شده مکه به دست یک دسته اشخاص ملحد که اصلا نمى‏فهمند باید چه بکنند؛ و نمى‏فهمیدند و نمى‏دانند چه تحمیلى برشان شد و یک ننگى است الان براى همه مسلمین دنیا که مکه، محل قدس الهى، محلى که مقدسترین مقامات الهى است، این طور شکسته بشود و مسلمان ها نشسته باشند تماشا کنند. امام خمینی (رحمت الله علیه)

منا شاهد فاجعه ای بود که فرزندان محمد اسماعیل وار قربانی شدند. قربانی سوتدبیر و حماقت های حکومت طاغوتی سعودی. بیش از ۱۰۰۰ قربانی مسلمان در منا زیر پاهای حکومتی متوهم له شدند و استخوان های سینه هایشان زیر چکمه های نوادگان قتله عاشورا لگدمال شد تا صدای ظلم این حکومت خائن به گوش تمام ملت های اسلام برسد.

حکومت خائن سعودی که سعی داشت تا با ایجاد وجهه میزبانی حجاج خود را عامل اتجاد نشان دهد بعد از حمله به یمن و فجایع مکه و منا به همه اثبات کرد که عده ای خام مغرور با روحیات صهیونیستی بر جایگاه خادم الحرمینی تکیه زده اند. . چند جوانک بی تجربه کلید خادم الحرمینی را به دست گرفته اند که وقار و متانت های ساختگی آل سعود را از بین برده اند و گویا می خواهند اثبات کنند که خائن الحرمین هستند و بارکش تمایلات آمریکا و رژیم صهیونیست ها در جهان اسلام هستند.

حکومت سعودی مثل دوستان القاعده و داعشی اش زن و مرد مسلمان شیعی و سنی را در سایه بی تدبیری اش به خاک و خون کشید تا بر همگان اثبات شود مشکل جماعت واحده مسلمین تفکر وحشی وهابی است که تنها به دنبال نابودی اسلام و یاس جهانیان از دین رحمه اللعالمین است.

فاجه اسف بار منا پرده از چهره کریه حکومت کودک کش سعودی برداشت تا ملت های مسلمانان و دولت های آنها بیش از پیش به دشمن بودن این لکه ننگ اسلام پی ببرند.حکومتی قاتل که ابتدایی ترین اصول در حرمت قتل مسلمین در ماه های حرام را با حمله به یمن و پیش از آن در سال ۶۷ با کشتار حاجیان ایرانی زیر پا می گذارد امروز به برکت خون شهدای منا بیش از پیش رسوا شد.

حادثه اسفناک منا اثبات کرد که بر خلاف ادعاهای مدرنیته حکومت سعودی این حکومت در بدوی ترین امر ممکن یعنی ایجاد نظم و امنیت در سرزمین حجاز هم دچار مشکل و معضل است. حاشا و کلا که این حکومت بتواند لحظه ای نقش رهبری و پیشوایی جامعه اسلامی را بر دوش بگیرد و از عهده آن بر آید.حکومت سعودی لکه ننگ فاجعه منا را با هیچ استدلالی نمی تواند توجیه کند و بدون شک متهم اصلی پادشاه مغرور و جنگ طلب صهیونیست دوست عربستان یعنی ملک سلمان است.

حال آیا وقت آن نرسیده تا ملت ها و دولت های اسلامی به نتیجه برسند که هیمنه عربستان سعودی بر اساس تفکرات آدمکشی و کودکشی است؟ آیا وقت آن نرسیده است تا ملت های مسلمان با تحلیل درست از کودک کشی در یمن و قتل عام حاجیان در مکه تو دهنی محکمی به این حکومت نفاق و تزویر بزنند؟ آیا وقت آن نرسیده است که سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان بین المجالس جهان اسلام کلید و پرده داری کعبه را از این خائن الحرمین ها بگیرد؟

البته ما ایمان داریم که دولت سعودی قطعا در مسیر نابخردانه ای که پیش گرفته است شکست خواهد خورد و قطعا بینی اش به خاک مالیده خواهد شد.

نکته قابل تامل و خطاب به مسئولان داخلی این است که نکند در گیر و داد پلو خورشت خوری ها و رفاقت های قدیمی با حاکمان سعودی به تریبون این بی لیاقت ها در داخل کشور تبدیل شوند و نسبت به این کشتار فاجعه بار که به نظر پشت پرده سیاسی امنیتی نیز دارد،اغماض نشان دهند که اگر این شود جنبش دانشجویی بر اساس بند میم وصیت امام راحل جواب قاطعی به این جنایت سعودی-صهیونیستی خواهند داد و بدون شک منافع حکومت سعودی از جمله سفارتخانه های این حکومت در تمام دنیا توسط دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی مسلمان بیدار دیگر حاشیه امنی نخواهند داشت.

در پایان ما دانشجویان دانشگاه شاهد ضمن تسلیت به ساحت بقیه الله الاعظم و نائب الامام آیت الله خامنه ای این فاجعه را به ملت شریف ایران و خانواده شهدای منا تسلیت عرض می کنیم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.