• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

حکومت دینی بهترین حکومت است به شرط اینکه امثال فائزه هاشمی خرابش نکند

  • کد خبر : 3364
  • 19 مرداد 1395 - 10:43
حکومت دینی بهترین حکومت است به شرط اینکه امثال فائزه هاشمی خرابش نکند

قائد رحمت، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به اظهارات عجیب فائزه هاشمی در مورد نفی حکومت دینی گفت: به طور قطع این افراد ورشکستگان سیاسی دیروز هستند؛ کسانی که از صدقه سری همین حکومت دینی قدرت یافتند و حالا که قدرت را باخته اند حکومت […]

قائد رحمت، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به اظهارات عجیب فائزه هاشمی در مورد نفی حکومت دینی گفت: به طور قطع این افراد ورشکستگان سیاسی دیروز هستند؛ کسانی که از صدقه سری همین حکومت دینی قدرت یافتند و حالا که قدرت را باخته اند حکومت دینی را نامناسب می دانند.

وی افزود: فائزه هاشمی شما در دولت سازندگی با تبلیغ و ترویج تجمل گرایی و سرمایه داری و با ایجاد فاصله طبقاتی مردم را از خود راندید و بعد معتقدید که حکومت دینی این کار را کرده است؛ نخیر این حکومت دینی مشکل ندارد امثال شما قدرت طلب ها بودید که در عرصه سیاست شکست خوردید و لباس تزویر و دین مداری بر تن کردید و آنگاه حکومت دینی را نادرست جلوه می دهید و الا حکومت دینی بهترین حکومت است به شرط اینکه امثال شما خرابش نکنید.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی که قانون اساسی آن از روی اسلام نوشته شده برگرفته از قرآن است گفت: برخی مسئولانی که سر کار آمدند به قانون اساسی عمل نکردند از جمله دولت پدر جنابعالی که داخل دولت سازندگی از روش هایی استفاده کرد که مطابق دین نبود و مثل الگوی لیبرالی که نتوانست عدالت را در جامعه برقرار کند سرآغاز فساد در اقتصاد و فساد در بروکراسی شد.

قائد رحمت ادامه داد: شماها که چنین ادعایی می کنید نگاهی به عملکرد دوره ه ای خود بکنید و بعد در مورد حکومت دینی نظر بدهید مردم از اسلام زده نمی شوند بلکه از امثال شماها هستند که زده می شوند، حکومت دینی مردم را ضعیف نمی کند بلکه اگر براساس دستورات آن عمل شود و به خاطر حب قدرت دنیا طلبی از دستورات قانون اساسی سرپیچی نکنند به بهترین شکل می توان عدالت را برقرار کرد.

وی افزود: خانم فائزه هاشمی شما مدتی به اسم اسلام در راس سیاست بودید که خروجی آن دوره فساد، بی عدالتی، فرهنگ غیراسلامی ترویج داده شد شما درصدد انحراف راه انقلاب بودید و تا حدودی موفق شدید چه طور اینجا حکومت دینی برای شما خوب بود که داشتید سود می بردید اما حالا که قدرت را باخته اید و در سیاست چندان نقش ندارید حکومت دینی بد شده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: شما خودتان بیشترین ضربه را به اسلام و دین زده اید و نظام طبقاتی را به وجود آوردید حالا وقیحانه حکومت دینی را زیر سوال می برید اگر ذره ای جرات دارید عملکرد خودتان را زیر سوال ببرید، فکر نکنم چنین جراتی داشته باشید که بخواهید خودتان را نقد کنید.

وی افزود: شما اشرافی گری هستید و همه اشراف گران را تشویق می کنید چرا هوا و هوس خودتان را می خواهید با حذف حکومت دینی به اجرا درآورید، اشرافی گری کجای حکومت دینی است؟

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: اگر این بی عدالتی وجود دارد به خاطر امثال شما و جوگیرانی است که برای شما کف و صوت می زنند زمانی که خود مبانی حکومت دینی را اجرا نمی کنید بعد هم گستاخانه حکومت دینی را زیر سوال می برید ولی خودتان را زیر سوال نمی برید چون فکر می کنید پاک و معصوم هستید.

قائد رحمت با اشاره به آیه ای از قرآن در مورد حکومت دینی گفت: شما با دروغ و تزویر می گویید اسلام را کاملا قبول دارید اما اگر کاملا قبول دارید باید بدانید که در قرآن آمده است ما شریعت را بر تو فرستادیم تا مطابق آیه الهی در میان مردم حکومت کنی و در جای دیگر هم پیامبر اسلام به محض ورود به مدینه حکومت دینی را تشکیل داد و حضرت امیرالمومنین هم به ضرورت حکومت دینی تاکید کرد.حکوم

وی با اشاره به بخشی از صحبت های فائزه هاشمی در مورد روزه داری گفت: خانم فائزه هاشمی شما این آمارها را از کجا در می آورید از کجا می دانید که مردم چه قدر روزه داری می کنند؟

وی با اشاره به بخشی از صحبت های دیگر فائزه هاشمی مبنی براینکه درباره حجاب گفته بود حاکمان به خاطر اینکه اسلام را خوب پیاده نکردند جامعه هم نسبت به دین بد عمل کرد گفت: حجاب را یاران شما که خیلی ها که خارج از کشور هستند و علنی می آیند کشف حجاب می کنند کم ارزش نشان دادند.

وی افزود: همین شماها هستید که در کم رنگ کردن و برداشتن حجاب قدم برمی دارید و غیرت را به فراموشی سپردید و دستورات دینی را در رابطه با حجاب زیر پا گذاشتید و حالا بر گردن حکومت دینی می اندازید.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: شما از یک طرف دم از فتواهای مجتهدین می زنید و از یک طرف هم می گویید باید با عقل عمل کرد حال سوال ما این است که مگر شرع با عقل در تضاد است شما که به قول خودتان می خواهید به اسلام عمل کنید و به فتواهای مجتهدین معتقدید پس چرا وقتی فتواهای مجتهدین در مورد بهاییت هم مشخص است آن ها را در آغوش می گیرید.

قائد رحمت گفت: مردم از حکومت دین زده نشدند مردم سال ها پای انقلاب ماندند و حضورشان را نشان دادند، نمونه اش سال ۸۸ در نهم دی بود که سیلی محکمی به صورت همه فتنه گران که می خواستند مردم را از دین زده کنند زدند مطمئن باشید هر جا که لازم باشد مردم نهم دی را خواهند ساخت و هر جا ببینند که شما اسلام را در خطر قرار می دهید دوباره حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.