• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

حکام سعودی به جای آدمکشی در یمن و بحرین به وظایف خود عمل کنند

  • کد خبر : 666
  • 03 مهر 1394 - 16:38
حکام سعودی به جای آدمکشی در یمن و بحرین به وظایف خود عمل کنند

رضانجابت دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار«نسیم» با ابراز همدردی نسبت به حادثه دیروز منا اظهار داشت: به نمایندگی از اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل حادثه اسفناک منا رو تسلیت می گویم. این فعال دانشجویی در مورد اهمال کاری های رژیم آل سعود در مدیریت کنگره عظیم حج خاطرنشان […]

رضانجابت دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار«نسیم» با ابراز همدردی نسبت به حادثه دیروز منا اظهار داشت: به نمایندگی از اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل حادثه اسفناک منا رو تسلیت می گویم.

این فعال دانشجویی در مورد اهمال کاری های رژیم آل سعود در مدیریت کنگره عظیم حج خاطرنشان کرد: حکام سفاک سعودی به جای آدمکشی در یمن و بحرین و … به وظایفی که به عهده آن هاست عمل کنند، مسئولیت دولت سعودی نسبت به جان بیش از ۱۰۰۰ جان باخته این حادثه قابل اغماض نیست.

وی در این زمینه افزود: این فاجعه و همچنین فاجعه مشکوک سقوط جرثقیل نشان داد که دولت سعودی به هیچ عنوان شایستگی و توانایی برگزاری مراسم حج و میزبانی از ضیوف الرحمن را ندارد؛ امت اسلامی به کدامین گناه می باید قربانی جنگ قدرت در آل سعود شود و کشمکش های قبیله ای این خاندان جائر تا کی باید برای امت اسلامی فاجعه آفرین باشد؟

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با در خواست از ریاست محترم جمهوری برای اتخاذ موضعی صحیح در این باره در مجمع عمومی ساز مان ملل گفت: از رییس جمهور محترم خواستاریم در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد صدای مظلومیت مسلمانان عالم را به گوش جهانیان رسانده و خواستار اداره حج توسط ستادی بین المللی و نه دولت بی کفایت سعوی شوند.

رضا نجابت در پایان با اعلام برگزاری تجمع در این باره اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور از تجمع روز یکشنبه ساعت ۱۵ مقابل سفارت عربستان حمایت کرده و همگام با اعضای بسیج دانشجویی با حضور پررنگ اعضای انجمن های اسلامی ندای حق طلبی و تظلم خواهی مسلمانان را فریاد خواهد زد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.