• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
در بیست وسومین نشست سالانه اتحادیه مطرح شد،

حفظ حیات تشکیلاتی و انسجام تشکیلات در فضای پسا کرونا

  • کد خبر : 15805
  • 24 مرداد 1401 - 13:19
حفظ حیات تشکیلاتی و انسجام تشکیلات در فضای پسا کرونا
افتتاحیه بیست سومین نشست سالیانه‌ی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور ظهر روز یکشنبه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل؛مسئول بیست وسومین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در افتتاحیه این نشست گفت: در خواست دارم این دوره را کنار هم تقدیم کنیم به ساحت مقدس حضرت بقیه الله اعظم و حضرت فاطمه (س) که این نشست با دعای حضرت فاطمه برگزار شده است. در اتحادیه‌های دیگر چنین برنامه‌هایی حداقل در شهر‌های دیگر با چنین عظمتی برگزار نمی‌شود.
جعفری اضافه کرد: برای نشست برنامه مباحث آموزشی داریم که صبح‌ها برگزار می شود با نام طرح کلی است با اساتید شاخص اخلاق. در بحث نشست‌ها مهمان لشکری و کشوری و… خوشحال هستیم که این میزبانی به اصفهان، شهرشهیدان رسیده است.

در ادامه پناهی گفت: الحمدالله بیست و سومین نشست سالیانه اتحادیه ما با شعار این نشست حیات عدالت، حکمرانی با درایت و صداقت در حال برگزاری است. اهمیت نشست سالیانه زمانی مشخص می‌شود که دانشگاه‌ها از مهرماه که دوباره باز می‌شود دارای التهاب‌هایی هست و دوباره دانشگاه می‌شود عرصه نبرد جریانات مختلف سیاسی، عقیدتی و گفتمان های فکری مختلفی. اعضای انجمن مستقل نقش به خصوص و ویژه‌ای برای ادای دین به انقلاب دارند به همین جهت نشست سالیانه امسال را چند روز اضافه کردیم و برنامه‌های آموزشی به هدف تربیت فعالین در مسائل معرفتیو همچنین آموزش یکسری مهارت ها در کمیسیون های پنجگانه به جهت رشد دانشجویان و آمادگی برای فضای حضوری دانشگاه ها برنامه ریزی کرده ایم.
دبیر اتحادیه اضافه کرد: هدف دوم نشان دادن و حفظ حیات تشکیلاتی ما و انسجام تشکیلات در فضای پساکرونا است.
نزدیک ۴۳ سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی می‌گذرد که در این ۴۳ سال جدا از دستاوردهای غرورآفرین متاسفانه چالش‌هایی را هم داشته است همچنین در زمینه عدالت آنطور که باید نتوانستیم عدالت را پیاده کنیم و به عرصه ظهور برسانیم و حلقه مفقودی آن مسئله تحول در حکمرانی و حکمرانی با درایت و صداقت است. در متن ارائه شده برای رهبری سه گانه حکمرانی عالمانه و صادقانه و شجاعانه تقریباً هم معنی همین شعار است.
وی ادامه داد: تصمیمی که برای حکومت و حاکمیت میگیریم اول باید کارشناسی شده باشد پشتوانه علمی داشته باشد و دانش بنیان باشد از نظر عقلی و عملی قابل دفاع باشد در عرصه اجرا به افکار عمومی توجه شود همچنین در عرصه اجرا هم عقلانیت را ببینیم. در بخش حکمرانی صادقانه هم منظور این است که فاصله بین حرف و عمل به صفر برسد و مربوط به تمام حاکمیت است و این زنده کننده و حفظ کننده اعتماد عمومی است

دکتر کرباسی معاونت فرهنگی دانشگاه اصفهان مهمان افتتاحیه این نشست بودند. ایشان پس از خوش آمدگویی به مستقلی‌ها و اظهار خوشحالی از حضور در اصفهان به اختصار معرفی از اصفهان داشتند.
همچنین آیت الله فرخ فال استاد حوزه و دانشگاه پس از خوش‌آمدگویی مختصرا به درس اخلاق پرداختند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.