• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

حضور پر رنگ دانشجویان در ۲۲ بهمن نشان دهنده ارتباط بین نسل‌های انقلاب است

  • کد خبر : 2468
  • 21 بهمن 1394 - 20:54
حضور پر رنگ دانشجویان در ۲۲ بهمن نشان دهنده ارتباط بین نسل‌های انقلاب است

مجتبی مرادی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند، با بیان اینکه ۲۲ بهمن، نماد انقلاب اسلامی و بحث حضور مردم در صحنه است، گفت:  در این چند سال اخیر تحولات منطقه به سمتی رفته که نیاز حمایت جمهوری اسلامی از این جریانات بیشتر احساس می‌شود. وی […]

مجتبی مرادی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند، با بیان اینکه ۲۲ بهمن، نماد انقلاب اسلامی و بحث حضور مردم در صحنه است، گفت:  در این چند سال اخیر تحولات منطقه به سمتی رفته که نیاز حمایت جمهوری اسلامی از این جریانات بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: برای اینکه جمهوری اسلامی بحث قدرت درونی خود را به رخ جهان بکشد و از جهتی هم، امید مستضعفین منطقه که همیشه جلوی مستکبرین دیکتاتور ایستاده‌اند به جمهوری اسلامی محکم تر شود این اهمیت را می‌رساند که مردم در این راهپیمایی حضور داشته باشند تا بحث معادلات منطقه نیز به سمت پیروزی جبهه مسلمین و حق پیش برود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی را به عنوان چشم بیدار جامعه می‌شناسیم، گفت: باید همه دانشجویان در صف اول راهپیمایی حضور داشته باشند تا مردم با تاسی از این چشم بیدار جامعه، شعارهای خود را کوبنده تر بدهند.

مرادی حضور پر رنگ دانشحویان را نشان دهنده ارتباط بین نسل‌های انقلاب دانست، گفت: هرچه دانشجویان بیشتر حضور داشته باشند این انتقال آرمان‌هایی که از گذشته انقلاب تا به امروز بوده را بیشتر به رخ جهانیان خواهند کشید و نیز سبب انتقال این آرمان‌ها به نسل‌های آینده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان قطعاً حضوری مثبتی است و سال‌های قبل همین جریان‌های دانشجویی فضا را باز می‌کردند که همه حضور پیدا کنند و انشاالله امسال هم این گونه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.