• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مظاهری در گفت‌و‌گو با تسنیم:

حسابرسی دانشگاه آزاد تمام مفاسد میرزاده و فرزندش را رسیدگی و اعلام کند

  • کد خبر : 6348
  • 10 خرداد 1396 - 0:58
حسابرسی دانشگاه آزاد تمام مفاسد میرزاده و فرزندش را رسیدگی و اعلام کند

مظاهری از ولایتی خواست تا حسابرسی دانشگاه آزاد مفاسد کلان میرزاده و فرزندش را رسیدگی و اعلام کند. ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره نامه سیدحسن خمینی به رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه روند عزل میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نبوده و شبهه غیر‌قانونی دارد، اظهار داشت: […]

مظاهری از ولایتی خواست تا حسابرسی دانشگاه آزاد مفاسد کلان میرزاده و فرزندش را رسیدگی و اعلام کند.

ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، درباره نامه سیدحسن خمینی به رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه روند عزل میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نبوده و شبهه غیر‌قانونی دارد، اظهار داشت: بیش از یک ماه از برکناری آقای میرزاده می‌گذرد و آقای سید حسن خمینی تازه بعد از یک استعفای پر حاشیه به فکر اعلام اعتراضشان افتاده‌اند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اکنون مشخص شده آقای میرزاده و خانواده گرامیشان در یکسری از مفاسد دانشگاه آزاد نقش داشتند. حمایت از یک فردی که  از نظر اقتصادی و سیاسی فعالیت‌های شبهناکی داشته کاملا جای سوال دارد.

وی افزود: واقعا جای تاسف است که آقای سید حسن خمینی که منتسب به رهبر فقید جمهوری اسلامی است از کسی حمایت می‌کند که وجه روشن و مشخصی در دانشگاه آزاد وجود ندارد و شبهه‌های زیادی پشت سر او در ایام دوره مدیریتش وجود دارد.

مظاهری خاطرنشان کرد: برکناری آقای میرزاده کاملا قانونی و طبق اساسنامه دانشگاه بوده است و هیچگونه انتقاد و اعتراضی به آن وارد نبود و وزیر علوم هم بر آن صحه گذاشت. نامه‌ای که ایشان نوشتند به نظر می‌رسد اهداف سیاسی پشت این موضوع است که به هیچ وجه در شان آقای خمینی نیست.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: همانطور که پیش بینی می‌شد و تشکلهای دانشجویی خود دانشگاه آزاد و مسئولین مختلف بارها نسبت به روند قبلی دانشگاه آزاد اظهار خطر و نگرانی کرده بودند، اکنون اخبار مختلفی مبنی بر تایید آن نگرانی‌ها  منتشر شده است. متاسفانه مدیریت وقت دانشگاه آزاد در آن موقع توجهی به این مسائل نداشت و کار خودشان را پیش می‌بردند.

وی افزود: در دانشگاه آزاد یک مافیای قدرت در مباحث مسائل اقتصادی و سیاسی و اخیرا  هم در مسائل آموزشی به وجود آمده بود که دانشجویان هم به آن اشاره کرده بودند. آقای ولایتی اشاره کردند که برخی در عزل و نصب روسای مختلف دانشگاه‌ آزاد به صورت خانوادگی دخالت کردند.

به گفته مظاهری این دانشگاه برای عده‌ای به حیات خلوتی تبدیل شده بود که بتوانند به صورت خانوادگی و هر طور که دوست دارند ورود کرده و با بودجه‌ای که از دانشجویان دانشگاه آزاد گرفته می‌شد و خرج خود آنها هم نمی‌شد، سوء استفاده کنند.

مظاهری با اشاره به برخی اقدامات و تغییرات مفیدی که ولایتی در دانشگاه آزاد اعمال کرده است، تصریح کرد: فعالیت‌های روشن بخش در فضای دانشگاه آزاد مانند حسابرسی و شفافیت مالی که اخیرا راه افتاده و از طرفی ایشان عذر افرادی که مناسب این دانشگاه نبوده و عملکرد نامناسب و شبه‌ناک داشتند را خواسته است که اقدامات مفیدی بوده که روند دانشگاه آزاد را تغییر داده است.

این فعال دانشجویی از ولایتی خواست تا حسابرسی دانشگاه آزاد مفاسد کلان میرزاده و فرزندش را رسیدگی و اعلام کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.