• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

جنبش دانشجویی با تقویت بصیرت‌افزایی با ایادی استکبار و تفرقه مبارزه کند

  • کد خبر : 222
  • 22 تیر 1394 - 10:06
جنبش دانشجویی با تقویت بصیرت‌افزایی با ایادی استکبار و تفرقه مبارزه کند

علی عبدی دبیر واحد سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به مقوله استکبارستیزی و چگونگی زنده نگه داشتن این روحیه در بین دانشجویان اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان مهمترین خواسته خود را از این قشر استکبارستیزی و زنده نگه داشتن روحیه آرمان‌خواهی اعلام کردند. وی با […]

علی عبدی دبیر واحد سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به مقوله استکبارستیزی و چگونگی زنده نگه داشتن این روحیه در بین دانشجویان اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان مهمترین خواسته خود را از این قشر استکبارستیزی و زنده نگه داشتن روحیه آرمان‌خواهی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه ماهیت دانشجو و جریان دانشجویی استکبارستیزی است، تصریح کرد: رهبری با بیان این مطلب از دانشجویان خواستند ماهیت اصلی خود را حفظ کنند و رویکرد استکبارستیزی خود را که پیش از انقلاب اسلامی در این قشر ایجاد شد و  پس از انقلاب همچنان در ماهیت آن متبلور شد را در خود همچنان زنده نگه دارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: با این تاکیدات رهبری چه توافق بشود و چه نشود جنبش دانشجویی باید رسالت خود را که رفع ظلم، دفع ظلم و مبازه با استکبار و استکبارستیزی است را در خود حفظ کند و زنده نگه دارد، حتی اگر توافقی هم بین ایران و طرف‌های مذاکره انجام شود جنبش دانشجویی باید با جهان استکبار به سر دستگی آمریکا مقابله کند.

عبدی به نحوه زنده داشتن این آرمان در بین جریان دانشجویی پرداخت و تصریح کرد: جنبش دانشجویی باید به خوبی پیرامون خود را رصد کند و با تقویت بصیرت افزایی خود هرجا ردپایی از استکبار و ایادی استکبار بود با تشخیص به موقع درست رفتار کند.

وی ادامه داد: دانشجویان هر جا احساس کردند تفرقه افکنی، گروه گروه کردن دانشجویان و گروه‌های مردمی توسط استکبار و مزدوران آن در کشور صورت می‌گیرد با رد ندای شیطانی استکبار به دنبال حفظ وحدت باشند و یکپارچگی و وحدت را در کشور پرچم‌داری کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.