• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
22
نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز به معاون اول رئیس جمهور در خصوص سخنرانی ایشان در دارالعباده ی یزد:

جناب ملازم از هر سو که بنگرید توبه شان با سرمایه طرفدارانشان در تعارض است!

  • کد خبر : 8696
  • 20 بهمن 1396 - 20:30
جناب ملازم از هر سو که بنگرید توبه شان با سرمایه طرفدارانشان در تعارض است!

بسمه تعالی وَ مِنَ النّاسِ مَنْ یَقُولُ آمَنّا بِاللّهِ وَ بِالْیَوْمِ الْآْخِرِ وَ ما هُمْ بِمُؤْمِنینَ .یُخادِعُونَ اللّهَ وَ الَّذینَ آمَنُوا وَ ما یَخْدَعُونَ إِلاّ أَنْفُسَهُمْ وَ ما یَشْعُرُونَ. گروهى از مردم کسانى هستند که مى گویند: به خدا و روز رستاخیز ایمان آورده ایم. در حالى که ایمان ندارند. مى خواهند خدا و مؤمنان […]

بسمه تعالی
وَ مِنَ النّاسِ مَنْ یَقُولُ آمَنّا بِاللّهِ وَ بِالْیَوْمِ الْآْخِرِ وَ ما هُمْ بِمُؤْمِنینَ .یُخادِعُونَ اللّهَ وَ الَّذینَ آمَنُوا وَ ما یَخْدَعُونَ إِلاّ أَنْفُسَهُمْ وَ ما یَشْعُرُونَ.
گروهى از مردم کسانى هستند که مى گویند: به خدا و روز رستاخیز ایمان آورده ایم. در حالى که ایمان ندارند. مى خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند; در حالى که جز خودشان را فریب نمى دهند اما نمى فهمند. (۸و۹ سوره مبارکه بقره)
معاونت اول نهاد محترم ریاست جمهوری
با تقدیم سلام و دعای خیر
اخیرا شنیده ایم جنابتان در دارالعباده ی یزد افاضاتی فرموده اید مبنی بر نجابت فردی از یاران اسبق انقلاب و دفاع او از نظام و رهبری. در حالیکه امروز آوازه ی فتنه گری وی در سالیان اخیرعمر انقلاب و نقش او درتوهین به باورهای اصیل ملت، گوش مردم متدین و انقلابی را کر کرده ومی بینیم هنوز که هنوز است سنگ جریانی را به سینه میزنید که نقطه اطمینان به بار نشستن توطئه های دشمنان خارجی در داخل برای تحمیل تحریم های اقتصادی سنگین و ننگین بر مردم مستضعف و مظلوم ایران اسلامی بوده است.
آیا در بحبوحه ی تنگناهای معیشتی مردم و هجمه های دشمنان قسم خورده ایران به انحاء مختلف و به جای اهتمام به گشودن گره های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به تناسب مسئولیت خود در نظام ، با دست گذاشتن بر حساسیت رهبر و مردم کشور نسبت به جریان فتنه بر زخم تازه آن ها نمک می پاشید و قصه گوی نمایش فتنه و ملازم آتشدان فتنه گری شده اید؟
جناب ملازم شما که باید بهتر بدانید که دوره ی گنجشک رنگ کردن و به جای قناری به مردم قالب کردن تمام شده و دیگر اثری ندارد…
در خلسه ای عمیق تر فرمایش کرده اید که با مقام معظم رهبری صحبتی داشته و با تدبیر رهبری سرمایه اصلاحات(ما جریان مد نظر شما را خارج از جریان اصلاح طلب متعهد به انقلاب میدانیم.) به نظام بازخواهد گشت. ابتدا باید به عرض برسانیم اگر سفارشات عدیده ی چپ و راست بر امامان امت حجت بود که الان ما جیبوتی هم نبودیم…
فراتر از آن، انقلاب اسلامی را چه نیازی به سرمایه ی این وآن؟ نظامی که به اشاره ی امامش تا اراده کند ،سربازانش سلیمانی ها،دانشمندانش احمدی روشن ها،معلمانش مطهری ها،یاورانش جنتی ها،زنانش دباغ ها،جوانانش حججی ها و کودکانش آرمیتاها هستند…
جناب ملازم اصلا بفرمایید کدام سرمایه؟ اگر منظورتان از سرمایه طرفداران آنکه برادر خطاب فرموده اید است(نه آن برادر!این برادر) باید برایتان روشن کنیم که طرفداران یا حامی خط مشی جناب فلان هستند یا شیفته شخصیت وی.
پس حتی اگر حضرتعالی زعم فرموده باشید و مردم هم بپذیرند که ایشان کلاه فتنه گری را کج کرده و ردای نفاق را برکنده و پوتین خطاهای گذشته را به گردن آویخته و نادم و پشیمان به دژمستحکم انقلاب و رهبر و مردم بازگشته و طالب اصلاح خود و آنچه از دست رفته شده است، ناگزیر خیل طرفداران خارجی و داخلی مشی سیاسی برانداز خود را از دست می دهد.از طرفی کدامیک از مردم عامه ی سابقا طرفدار شخصیت ایشان حاضر است بعد ازاثبات این سطح از خیانت و وارد ساختن این حد از تشویش و خسارت به کشور و پافشاری او بر حنث عظیم، حال با نیمچه اقراری که هنوز چندو چون وقوعش محل بحث است دل در گروی جناب فلان نگه دارد…
جناب ملازم از هر سو که بنگرید توبه شان با سرمایه طرفدارانشان در تعارض است.سرمایه بی سرمایه!
جناب ملازم توصیه و تقاضای خیرخواهانه ی ما در دهه مبارک فجر که یادآور ایمان وخلوص و غیرت و مجاهدت مردم سرافراز ایران می باشد، محضر معاون اول محترم رییس جمهور آن است که تقوای الهی پیشه کرده، جایگاه خطیر خود را به عنوان یکی از مسئولین طراز اول نظام مقدس جمهوری اسلامی به خود یادآور شده، قدر اعتماد مردم را بدانید و به وظایف بر زمین مانده تان بپردازید.باشد که همگی در پیشگاه خدای متعال معذور و ماجور گردیم.
اگر هم که میل کارشکنی و حاشیه سازی در امور انقلاب را دارید باید متذکر شویم که شما با این همه توانمندی در کلام و بیان و لحن و اشک و خاطره گویی حیف است یک روز کاندید پوششی باشید،یک روز ملازم ویک روز … شما هم مثل برخی آقایان و خانم ها برای خود حزبی،توده ای،سازمانی،نهضتی،موجی،کانالی،شبکه ای و… راه بیندازید و کار را بر خود و ما آسانتر کنید تا ما نیز تکلیف خود را بهتر شناخته و مستقیما بر دهان مبارک خودتان بکوبیم.
اگر هم تمام هویت و رسالت خود را در یکی به نعل و یکی به میخ زدن یافته اید،ذکر آیتی از کلام وحی را لازم می دانیم:
وَ إِذا لَقُوا الَّذینَ آمَنُوا قالُوا آمَنّا وَ إِذا خَلَوْا إِلى شَیاطینِهِمْ قالُوا إِنّا مَعَکُمْ إِنَّما نَحْنُ مُسْتَهْزِؤُنَ .اللّهُ یَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَ یَمُدُّهُمْ فی طُغْیانِهِمْ یَعْمَهُونَ.
و هنگامى که افراد با ایمان را ملاقات مى کنند، مى گویند: ما ایمان آورده ایم! ولى هنگامى که با شیطان هاى خود خلوت مى کنند، مى گویند: ما با شمائیم! ما فقط آنها را مسخره مى کنیم! خداوند آنان را استهزاء مى کند; و آنها را در طغیانشان نگه مى دارد، تا سرگردان شوند. ( ۱۴ و ۱۵ سوره مبارکه بقره)
امیداست که خداوند متعال بر توفیق مسئولین در خدمت به مردم مومن ایران بیفزایدو همه ما را مشمول هدایت و رحمت واسعه خویش و شاکر نعمت انقلاب و ولایت فقیه قرار داده وانقلاب ما را به حکومت عدل حضرت بقیه الله برساند. ان شاالله.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.