• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزار شد:

جشن بزرگ ایران من

  • کد خبر : 5399
  • 22 بهمن 1395 - 17:33
جشن بزرگ ایران من

امسال نیز همچون سال گذشته  جشن بزرگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بهمن به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزار شد. جشن ایران من که در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه برگزار شد میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه بود. ساعت هفت فرا رسید و سالن امام علی(علیه السلام)با […]

امسال نیز همچون سال گذشته  جشن بزرگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بهمن به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزار شد. جشن ایران من که در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه برگزار شد میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه بود.

ساعت هفت فرا رسید و سالن امام علی(علیه السلام)با ورود دانشجویان رنگ جشن را به خود گرفت.با اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی برنامه آغاز شد و پس از آن آقای رضا احسان پور، مجری برنامه، جشن را به طور رسمی آغاز کردند.ابتدای برنامه دکتر اولیا،رئیس دانشگاه چنددقیقه سخنرانی کردند.آقای علی اکبر قلیچ خواننده ارزشی کشور نیز تعدادی از کارهای مذهبی و انقلابی خود را به طور زنده اجرا کردند و حجت الاسلام مروتی به ایراد سخنرانی پرداختند.

هم چنین از آقای محسن محمدی پور، آتش نشان و فرزند شهید و مادر ایشان و آقای امیر جعفری مدال آور علمی و نخبه ی دانشگاه یزد و دارندگان رتبه در مسابقات ورزشی تقدیر به عمل آمد. امیررضا بشیری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد هم طی سخنانی از زحمات اعضای انجمن برای برگزاری خوب برنامه قدردانی کرد.

برگزاری مسابقه توسط آقای احسان پور نیز یکی دیگر از بخش های جشن ایران من بود. پس از پایان جشن نیز دانشجویان از غرفه های کالای ایرانی و کودک و نوجوان بازدید کرده و با دریافت شام خود سالن را ترک کردند.در محوطه بیرونی سالن امام علی(علیه السلام)هم آتش بازی و پرواز بالن آرزوها صورت گرفت.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.