• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

جشنواره نشریات دانشجویی مستقل

  • کد خبر : 5635
  • 08 اسفند 1395 - 23:58
جشنواره نشریات دانشجویی مستقل

به گزارش پایگاه خبری مستقل گلرومفرد دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور از برگزاری اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در نشست سالیانه این اتحادیه خبر داد. گلرو افزود: با توجه به فضای موجود در کشور که برخی در پی سرکوب منتقدان هستند مهمترین مسئله حفظ روحیه نقادی […]

به گزارش پایگاه خبری مستقل گلرومفرد دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور از برگزاری اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در نشست سالیانه این اتحادیه خبر داد.

گلرو افزود: با توجه به فضای موجود در کشور که برخی در پی سرکوب منتقدان هستند مهمترین مسئله حفظ روحیه نقادی در دانشجویان اس که یکی از اهداف جشنواره نیز همین است.

گلرو مفرد با اشاره طرح دوفوریتی اخیر برخی از نمایندگان مجلس آنرا نوعی مخالفت با آزادی بیان دانسته و گفت: نمیتوان روحیه نقد و مطالبه گری را از دانشجویان سلب کرد. با توجه به شرایطی که در آن هستیم شعار اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل را “نقد آزادانه در چارچوب عقلانیت انقلابی” انتخاب کردیم.

گلرو ادامه داد: مخاطبین این جشنواره کلیه ی نشریات وابسته به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل می باشند و ثبت نام در جشنواره نیز در سایت mostaghel.ir انجام می شود و همچنین صاحبان اثر می بایست نسخه مکتوب آنرا به آدرس اتحادیه ارسال نمایند.

 

گلرو زمان برگزاری این جشنواره را نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل عنوان کرده و گفت: نشریاتی که در بازه زمانی سال تحصیلی ۹۶-۹۵ منتشر شده اند می توانند در ظرف زمانی ۱۵فروردین ماه تا ۱۵اردیبهشت ماه سال  آثار ۹۶ خود را ارسال کنند.

 

گلرو در پایان با اشاره به دستور العمل برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی افزود: نحوه برگزاری جشنواره در این دستورالعمل آمده است و شرکت کنندگان در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانند از طریق راه های ارتباطی از قبیل ایمیل و یا شماره تلفنی که در دستور العمل برگزاری جشنواره آمده است سوال خود را بپرسند.

 

دستور العمل برگزاری اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.