• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

جریان لیبرال با تحریف تاریخ، افکار عمومی را برای مذاکرات با شیطان بزرگ آماده می‌کند

  • کد خبر : 3991
  • 24 مهر 1395 - 13:17
جریان لیبرال با تحریف تاریخ، افکار عمومی را برای مذاکرات با شیطان بزرگ آماده می‌کند

محمد رضا گلرو مفرد، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حضور سروش محلاتی در دانشگاه علامه و اظهاراتش گفت: متاسفانه اخیرا فردی با لباس روحانیت دست به تحریف معارف عاشورایی زده و سخنان و تحلیل های نادرستی از واقعه عاشورا بیان کرده است. وی تصریح […]

محمد رضا گلرو مفرد، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به حضور سروش محلاتی در دانشگاه علامه و اظهاراتش گفت: متاسفانه اخیرا فردی با لباس روحانیت دست به تحریف معارف عاشورایی زده و سخنان و تحلیل های نادرستی از واقعه عاشورا بیان کرده است.

وی تصریح کرد: محلاتی مدعی شده که امام به عمر سعد گفته که «برویم با یزید مشکل‌مان را حل کنیم!» این نکته دروغ محض است. این فرد مگر حدیث معروف امام حسین (ع) را نشنیده اند که فرمودند: «الا وان الدعی بن الدعی قد رکز بین اثنین بین السله والذله هیهات مناالذله» چرا و با چه اهدافی می خواهند به امام حسین(ع) دروغ ببندند؟

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه امام حسین(ع) چگونه ممکن است دنبال مذاکره و معامله با حکومت فاسد و فاسق یزید باشد، بیان داشت: صحبت امام با عمر سعد برای نصیحت عمر و دست برداشتن از جنگ با ولی خدا بود؛ نه اینکه امام برود برای چند روز دنیا با حکومتی که حاکمش میمون باز و می‌گسار است، معامله و مذاکره کند. این نوع تحلیل تاریخ عاشورا  توهینی بزرگ به ساحت امامت است؛ که لازم است دادگاه ویژه روحانیت به این قضیه ورود کند.

وی ادامه داد: در وصیت نامه امام حسین(ع) آمده است که امام برای اصلاح امت جدشان قیام کرده اند. کاملا مشخص است که اگر در این راه جنگی رخ ندهد و افراد کمتری کشته شوند، مرضی امام می باشد، اما بعضی برای اغراض سیاسی خود واقعه عاشورا را جوری وانمود می کنند که امام حسین (ع) اصلا قصد جنگ نداشته است و می خواسته با معامله و مذاکره به اهداف خود برسد!

گلرو مفرد با بیان اینکه متاسفانه این جریان با اشاره به ملاقات های امام با عمر سعد می خواهند یک دوگانه صلح و جنگ درست کنند و مخالفت با مذاکره با شیطان بزرگ را مخالفت با فرهنگ عاشورایی وانمود کنند، گفت: در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که امام در ملاقات های خود هیچ امتیازی به حکومت فاسد زمان خود نداد و زیر بار هیچ ذلتی نرفت و آن ملاقات های امام با عمر سعد با مذاکره به معنای امروزی بسیار متفاوت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه دوران پسابرجام و بدعهدی‌های غرب میخی بر تابوت پروژه برجامیزه کردن فضای سیاسی کشور شد. حال دوباره جریان لیبرال در کشور به فکر آماده سازی افکار عمومی برای مذاکرات با شیطان بزرگ افتاده است؛ آن هم با تحریف تاریخ تشیع!

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.